Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop


michell red polo

sterk spul he zo,n polo    :D :D
ik golf niet ik polo

matthew

ja jammer Ed,maar idd zelf niks is ok.

En natuurlijk ook jammer van de pas gemonteerde nieuwe banden

harm

morgen deurpanelen demonteren en achterklep kaalmaken  :q, dan kunnen maandag de ramen worden getint
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Laurens Klein

vandaag me auto gewassen. Lekker in het zonnetje :P(zit in Frankrijk). Ik word alleen gek van die vliegjes. Ben minimaal 2 uur bezig geweest met de voorbumper om alleen de vliegjes eraf te poetsen. En dan te bedenken dat als ik weer terug in NL ben, de bumper weer helemaal onder zit. Maargoed....bij me coupe doe ik dit met liefde :)

Edwin Postma

CiteerIk ben benieuwd naar je nieuwe ride..!

geen ongeduld meer hoor.
heb vanmorgen mijn niewe auto opgehaalt.
het gaat om renault clio type 1.
5deurs, 1.2 RL foto's volgen !-!
ik ben er erg blij mee en de radio zit er nu al weer in haha :P
Truckertje

Jaap de Jong

Als het zo doorgaat wordt het straks tijd voor de Renault Megane Clio subclub :9~

Edwin Postma

leuk idee :q
maar ik kom wel eens op een meeting om het hoekje kijken o-)
Truckertje

Decepticon#1

Freek tot zo! Even lekker 'bangen' op oude hits van Iron Maiden!

freek

zie je zo jongen. ff van "god" los  ;)
only men of stihl

sebastiaan

WAT!!!!!!!!!!!!!!
en dan niks zeggen!!!!!!!!!
hoe was het >:D >:D

Klaas

freek en peter,.. hoe was iron maiden??  >:D

freek

ongehoord en ongelofelijk mooi. echt wat een volk allemaal. ze speelden strak net als 4 jaar terug gewoon super.

ff ter vergelijking het podium was bijna 30meter hoog. wat een podium men.
bleek ook nog eens tijdens het nummer eclipse dat er echt 1 gaande was schitterend. helder weer, maans verduistering en iron maiden. wat een genot  _o_ _o_ !-!
only men of stihl

Tim

#148
Wellicht hebben een aantal dit al gehoord tijdens de uitzending van de olympische spelen bij de NOS.

Mattew Emmons (usa) mag net als in 2004 meedoen aan de olympische spelen (onderdeel schieten).
In 2004 stond meneer in de finale, hem kon de gouden medaille nauwelijks meer ontgaan, hij hoefde alleen nog 1 keer in de buurt van de roos te schieten. Alleen wat doet ie, schiet ie op de schijf van de naastgelegen baan, weg gouden medaille.
In 2008 staat ie weer in de finale, weer staat ie bovenaan in het klassementje, nog 1 schot te gaan. Haalt ie de trekker te vroeg over, mist dus een goede score en loopt weer een medaille mis.

Balen voor Emmons, maar ik had het niet meer van het lachen toen ze dat berichtje uitzonden :D

Het filmpje
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rmc_Jelluh

best zonde voor je...

wat heeft ie ook allemaal om op en aan zich.. oordoppies (snap ik) petje (ok) kaartjes op petje (mm..)  rare jas handschoenen ... heb z'n schoenen niet gezien maar zullen geen puma's of nike's zijn ..

valt mee dat er geen laptop aan het wapen zit om te schieten ... 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev