Advertenties


Mégane III vanaf 2009

Gestart door RikRace, 19 juli 2008, 13:07:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RikRace

Ik zeg, niet gek. !-!






Ik ben nu al benieuwd naar de Mégane Alpine :9~.

Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

Jacob

Het is nog ff wennen.

Persoonlijk vind ik de voorkant nu niet echt een hele vooruitgang eigenlijk. Het oogt een beetje "rommelig", met die combinatie van de kleuren en de zwarte bumperstrips.

Jammer dat er geen betere foto's zijn gemaakt van de daklijn achter en de gehele achterkant, ben daar wel benieuwd naar.

Megane Alpine?? Bedoel je de dan de RS?

nico

#2
Filmpje van Auto is uit Australie :D  8)7, volgens mij rijden ze daar LINKS Y
Misschien de fotos

Dirk Kuipers

Ah, er kan dus bijna een nieuwe subforum bij, voor de megane3érs! :)

RikRace

Citaat van: Jacob op 19 juli 2008, 14:48:17
Megane Alpine?? Bedoel je de dan de RS?

De Twingo is de laatste in de serie 'Renault Sport'. Alle sportieve modellen van Renault zullen vanaf nu 'Alpine' gaan heten.

Y

Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

Jacob


matthew

Ja idd wat geleerd dat wist ik ook niet.

Klaas

ik weet ook niet of ik die voorkant wel zo mooi vind.. .. oogt een beetje rommelig duits ;) .. maar afwachten..? misschien is de hele auto wel mooi. kan niet goed zien op deze foto's

rs50jochem

Haha.. Rommelig Duits...??!! Haha..  8)7 --

Klaas


rs50jochem

Je kan je uitspraak dus ook niet duidelijk maken met voorbeelden..?

sebastiaan


Klaas

die chromen delen onder de koplampen doen me een beetje denken aan duitse passat bijvoorbeeld.. dat vind ik druk... de passat heeft  het dan wel in het midden (tussen de koplampen) een groot chromen deel.. maar moest meteen daar aan denken ;) ook de twingo heeft nu van die chromen accenten (bij de mistlampen) en ik vind dat persoonlijk niet zo mooi..

de duitse auto's kunnen dat hebben.. ik weet niet of het de megane ook staat.. maar we wachten af.. ;)


rs50jochem






Ik kan heel erg ergens wel begrijpen wat je bedoelt.. Toch moet ik je zeggen dan zoals het op deze Megane sportief de koplampen op de bumper accentueren is gedaan vele malen minder stijlvol is dan het chroom accent zoals het op de Passat zit daar waar het klasse uitstraalt in mijn belevenis..

Decepticon#1


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev