Advertenties


deur niet meer open krijgen

Gestart door Loco_Mike, 14 juli 2008, 18:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Loco_Mike

Ik stapte in me auto reed naar mijn ouders ,
2 uurtjes later wilde ik weer de auto instappen deur niet meer open te krijgen ,
zelfs van binnen uit niet ,

heeft iemand dit wel eens gehad ?

Greetz Mike

Weezle

Nope, misschien is het slot kapot?  8)7
Want hoor je hem nog wel open gaan als je de deuren opent  :q?

Alex Verloop

Peter heeft nogal eens last gehad van een zwakke accu (in het verleden). Kan ermee te maken hebben. Van binnenuit zou die dan in principe wel gewoon open moeten kunnen.

Lukt het aan twee kanten niet? Of slecht bestuurders/bijrijderskant? Als het op beide niet lukt, dan kan het met de accu te maken hebben. Lukt het slechts aan 1 kant niet, dan even onder het deurpaneel loeren om te kijken of het mechaniekje nog goed aangesloten zit/goed werkt.

Gl!

Loco_Mike

1 kant bestuurderskant , zal morgen even de deurpaneel eraf schroeven nu is het zo;n bagger weer , vond het echt raar ging ff op visite wilde 2 uur later instappen deur niet meer open krijgen haha

peterachterop

mechanisme was aan de passagierskant slecht.

De accu had een lekstroom maar nadat alle audio eruit is gehaald was hier geen sprake meer van.

Alex Verloop

Accu dus van de baan en dan (zoals ik eerder opteerde) goed naar het mechaniekje loeren ;). Desnoods sowieso even vervangen door een nieuw exemplaar, krijg je er ook geen last meer van ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev