Advertenties


Even een opheldering over startonderbrekers..

Gestart door Robin, 7 juli 2008, 18:50:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Ok, ik heb nu 7 topics doorgelezen, de ene nog ouder dan de ander.

Ik heb 1 concrete vraag:

Is het ondertussen al mogelijk om de startonderbreker in de ECU uit te zetten?

Zo niet, is er een mogelijkheid om de CV van de IR af te halen (zodat mijn CV alleen met mijn alarm geschakeld kan worden.)

Dank!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Is denk ik niet mogenlijk want de ir staat samen met de startonderbreking in verbinding en dus met de ECU.

Ik had een alarm met de bediening van het alarm met de originele sleutel dus geen extra kasje gewoon normaal 1 keer drukken en alarm en startonderbreker origineel zijn eraf.

Robin

Ja dat kan wel, maar ik wilde een FM transmitter (alarm dus) en afstand starten etc etc :P

Ik zoek nog ff verder :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

monteurtje

normaal is het zo als je de deur met het sleutel gat opendoet zal je hem toch ook nit gestart krijgen of wel want dan blijft het ledje op het dashbord branden of knipperen. bij mij is dat niet krijg hem dan gewoon gestart zonder ergens op te drukken kan wel met ori sleutel openen maar dan brand het lampje ook niet. als je hem opslot doet moet het gaan branden als het contact uitgezet wordt ook niet? iemand hier een antwoord op die is nog mooier want kan bij mij dus wel gewoon op afstand starten.

mvg corné

Robin

Als je j auto o slot doet met de originele sleutel, dan moet idd je onderbreker (rode lampje) gaan knipperen, ik wil daar vanaf  >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

monteurtje

net als de kleur van dat poppetje jah. :P tja ik heb hem op deze manier gekocht moet ik weer terug gaan bij ons op het werk in de schema's van renault kijkend of ik daar iets in terug kan halen.

mvg corné

Robin

Wat de bedoeling dus bij mij is, dat de startonderbreker compleet wordt uitgeschakeld zodat ik het startonderbreken en de rest via de FM zender van m'n alarm kan doen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Birt

Bij een IR sleutel is het zo dat als je de auto van slot doet met de afstandsbediening, dat de startblokkering er voor 30 sec (d8 ik) eraf is. Bij de RF sleutel wordt de blokkering er pas afgehaald wanneer je de auto start.

Bij de IR moet je dus de centrale portier vergrendeling op afstand gebruiken, bij een RF zender dus niet perse.

Dit geld alleen voor originele sleutels. Omslag punt IR en RF zit ergens in 1999.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

monteurtje

mijn meisie is uit 96 dus een van de eerste wat is dat dan?

mvg corné

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

monteurtje

oke en dan kan dat wel zo maar dus? leuk gaan we verder experimenteren :P

mvg corné

Robin

Als jij geen knipperend lampje op je dash hebt nadat je je auto op slote gedrukt heb met de sleutel wil ik wel ff weten hoe je dat gedaan hebt... :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

monteurtje

ik zag dat je der een zondag ook bij bent kan dan wel laten zien wat ik bedoel maar zal eens voor je de draden gaan volgen. of ik dan nog iets tegen kom of juist niets :D

mvg corné

gert

goede avond mensen ik zit met mijn handen in het haar.
Mijn megane coupe is uit 96. perfecte auto.
Heb hem nu 5 mnd. heb hem altijd met de sleutel in het slot moeten openen omdat hij niet via de afstand ging.
Nu heb ik een nieuwe accu er in geplaatst en nu is de blokkering erop gegaan en krijg hem er niet vanaf.
heb 2 bat in de sleutel gedaan want die zaten er ook niet in maar wel gewoon gereden.
wie kan mijn helpen dit op telossen.

mvg  gert

Laurens Klein

je moet wss de sleutel laten inlezen bij de dealer

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev