Advertenties


autoalarm ???

Gestart door Tec.X, 25 juni 2008, 17:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tec.X


Camco ProStar car alarm

Product Beschrijving
Het enige speeltje waar James 007 nog niet mee gespeeld heeft!

De Prostar van Camco Systems is definitely het nieuwste op het gebied van auto beveiliging! Eenmaal de Prostar geïnstalleerd en je hebt een zee aan functies. Naast alle gangbare alarm functies is het mogelijk om met de Prostar je auto op afstand te starten en wel met een waterdicht design horloge (!) dat als extra gadget wordt bijgeleverd.

Net als de RS-650 en RS-680 is de Prostar een long distance 2-weg auto alarm wat inhoud dat de hoofdmodule van het systeem diverse status informatie naar de handzender zend zoals braak, beschadiging en/of diefstal waarop jij als gebruiker met de handzender kunt reageren tot op een afstand van maarliefst 1300mtr.

Ook heeft Prostar als extra's 2 super slimme functies:

-Turbo Timer
Deze Turbo Timer zorgt dat met geactiveerd alarm de motor nog enkele minuten doordraait zodat de motor en dus óók de turbo gelijkmatig afkoelen.

-Low Voltage Detector
Dankzij de Low Voltage Detector staat u nooit meer met een lege accu! Indien de accu spanning te laag word zal het systeem de motor starten om de accu bij te laden.

Verder zijn er super veel opties aanwezig zoals het aansturen van CV, ramen , kofferbak, afstand starten, auto alarm activator etc.

Specificaties:

- door Lock / Unlock
- power trunk release
- remote engine start
- panic siren
- protected system valet
- driver paging
- remote car locator
- passive doorlock
- LED status indicator
- multi-car control
- code learning
- proximity door unlock
- 2nd channel auxiliary output
- automatic re-arm
- hidden alarm
- active or passive arming
- starten disable
- time programmable engine start
- cold weather start
- Quick service
- turbo timer
- door, hood, trunk sensing
- dual stage shock sensor
- selectable melody / vibration mode
- temporary button lockout
- operation error report
- last door arming
- dome light illumination
- by-pass sensor
- ignition controlled door lock / unlock
- cabin temperature check

http://www.rondevries.nl/catalog/images/camco_prostar.png

mijn vraag: is dit een goed alarm?? hoor er wel goeie dingen over, maar toch maar ff navragen....

Thanx

Tec.X


Dirk Kuipers

Dat is grappig. Die heb ik hier ook nog liggen in een doos.. Zou het altijd nog installeren...

Nadeel is wel dat je met je startonderbreker zit, dus starten op afstand is niet eenvoudig..
Maargoed, kan t ook niet mis gaan.. :P

Het is een alarm dat fungeert als een alarm maar eigenlijk een speeltje is. Een echt goed alarm zal het niet zijn, maar je moet je afvragen of een goed en duur alarm nog wel zin heeft voor een auto als de onze... Dus mijn mening is dat zo'n alarm prima is voor onze auto's met adio, etc.

Ik heb verschillende vrienden die het erop hebben zitten. Werk allemaal erg leuk.
Één keer starte een vriend zijn auto terwijl hij nog in de 1ste versnelling stond, dat was wat minder....
Met onweer wil hij ook nog wel eens raar doen trouwens...

Naja, veel succes ermee als je deze neemt! Ik ga hem straks ook inbouwen als ik de auto weer rijdend terug heb. Ik heb ook voor dit alarm gekozen vanwege de vele opties zoals een turbotimer, etc.
Het horloge is wel wat simpel trouwens.. zou hem persoonlijk zelf nooit om doen. ;)

Tec.X

hoe bedoel je precies met een zuto als de onze ?

in de form van ze vallen zo danig op dat het niet echt nut heeft ze te stelen of ?


en is het hierna nod mogelijk om je auto los te doen met je sleutel of moet je gaan werken met dat kastje..
en ik vond deze functie wel erg handig

-Low Voltage Detector
Dankzij de Low Voltage Detector staat u nooit meer met een lege accu! Indien de accu spanning te laag word zal het systeem de motor starten om de accu bij te laden.

steven

Ik heb het alarm systeem in mijn auto zitten !-!

Het zit er nu zeker 3 jaar in,en nognooit problemen mee gehad ;)
Ik heb een 1.6 16v coupe,en kan ook op afstand starten!

Is wel vet hoor,zie je de mensen allemaal kijken,Hoe kan dat nou???? :D

Maar is een leuk speeltje!

Dirk Kuipers

Het is een leuk speeltje, en ook best een goed alarm.. maar niet een alarm waarvan je zegt: Woww!
Maargoed, de auto is het ook niet waard om daar een alarm van duizend(en) euro's in te bouwen..
Dus het is gewoon een leuk alarm, prima te doen, thats it. ;)

peterachterop

dave had volgens mij wel het starten op afstand werkend gekregen.

Tec.X

daar gaat het ook om mijn audio

ik heb er alleen al een radio van 900 euri's in zitten,

dan nog niet gesproken over mijn sub, amp, boxen

t moet een alarm zijn die aandacht trekt als iemand erin wil komen

maar ook weer niet een alarm dat elke nacht afgaat zonder reden
heb dat ooit een keer gehad in mij golf oooh verschrikkelijk 

Marcelo

dan werkt elk alarm met bewegings sensor wel  Y
als ze je radio willen jatten doen ze het toch wel is mijn mening.
mijne was toen ondanks alarm ook gejat ze zijn er erg snel en handig in!

Tec.X

weet ik wel

maar toch laat het niet zomaar gebeuren wil er wel graag iets tegen kunnen doen

niet zonder slag of stoot :P

Marcelo

Ik snap je wel hoor Y
ik wil ook al het mogelijke doen Y

Ik denk dat als je een alarm neemt met een goede sirene en ook de lichten kan laten knipperen (evt, dimlicht)
Dat dat ze wel weg schrikt.

verder kan je je instalatie ook verzekeren,
en dan de radio niet te vast maken enz

als ze het op het oog hebben dan willen ze koste wat het kost je radio, dus slopen desnoods je hele dashboard ;(

Bij mij hebben ze een schroevendraaier door mijn deur gedrukt vlak onder het slotzo kwamen ze erin dachboard kast waar mijn frontje inzat (overigens op slot) Hebben ze kapot getrokken.
Zonder frontje gaan ze dan niet verder zoeken denk ik.

Maar het laat wel zien wat voor schade ze willen maken voor 1 radio

Beste optie is deuren van het slot en radio niet vastmaken.
dan heb je de minste schade :D

Btw wel een heel leuk alarm setje hoor !-!

Master Danny

Hoi Michel,

En heb je het alarm systeem nog gekocht ik ben van plan de zelfde te kopen ben benieuwd.
Groeten

Rmc_Jelluh

op je alarm een unit zetten, die jou een belt als je alarm afgaat voor en defa alarm kost zo'n unit 200,- extra..

trekt het iig jou aandacht bij afgaan..

Nick Mattheus

ik zou ook nog een redelijk goed alarm moeten plaatsen in de megane...

en aangezien ik bezig ben met de koffer toe te werken kan dit wel handig zijn :q

nog effe een paar vraagjes als ik mag :D,

- Ik heb ergens vernomen dat dit systeem je laat weten via de module dat je alarm afgaat (tot op een 800m) ofzoiets... klopt dit? aangezien ik toch nooit verder van men wagen weg ga is dit wel handig :q

- hoe zit het met alles aan te sluiten, gaat dit makkelijk of is dit echt een hels karwij?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dirk Kuipers

Heb ff fototje gemaakt, misschien maakt dat iets duidelijk voor je:

Schema draden:




Doos en draden:






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev