Advertenties


mag wel wat meer geluid:)

Gestart door markie, 22 juni 2008, 21:15:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

markie

hallo megane liefhebbers _o_ _o_ _o_ _o_ _o
ik heb een remus achterdempr gekocht, is een  zeer dikke pot met een grote sierpijp er aan. maargeluid maken ho maar.
hetzelfde geluid als met een orginele demper alleen de look is beter.

nu wil ik een demper die wat meer lawaai maakt. ik zat aan zon jap style demper te denken.

weten jullie dempers voor een megane die een sappig geluid maken. ik wil een lkkr zwaar geluid en goed hard. ik wil voor de rest nisk aan de restvan mijn uitlaat laten doen alleen puur de demper.

ik hoor het wel groetjes mark

Reinier Goorden


paikey

ik heb ook en remus maar die van mijn maakt gewoon goed geluid.
nie te overdreven hard dat je me al van 3 straten verder hoort aan komen.
Een remus maak ook idd weining geluid als hij nog niet warm is maar zodra dees warm is doet hij het goed,kan er ook mee te maken hebben dat ik me midde demper heb weg gehaalt,dat scheind ook heel veel te schelen.


Klaas

middendemper of katalysator weghalen scheelt inderdaad een hoop (mag overigs niet).. is het niet één met een demper in de sportdemper.. dat heeft die mij namelijk wel.. een soort mondstuk dat met een torkboutje vast zit..

Axl

deze vraag niet verkeerd opvatten hé


maart wrm moet dat zoveel kabaal maken??

GRoetjes
Axl

Klaas


matthew

middendemper mag wel weg gehaald worden by the way

monteurtje

midden demper mag gewoon weg zijn zo lang de uitlaat maar gas dicht is :P heb zelf ook een japstyle uitlaat



zo'n uitlaat met losse verstelbare demper die ik erin kan schroeven als hij te veel lawaai maakt na mijn zin maakt goed geluid maar is ook afhankelijk hoe de rest van de uitlaat is zeg maar.

mvg corné

Timo Zuiderduin

er zit wel een norm aan het maximaal aantal decibels dat de uitlaat mag maken.

maar voor APK maakt dit niks uit! je kan er alleen een boete van krijgen van oom agent.

markie

nou ja ik vind dat wel wat hebben zon zwaar geluid. ik heb deze auto met schade opgekocht en heb ik helemaal opnieuw gespoten enz. ben zelf leerling autospuiter. ik mag er nog niet in rijden over 3 weken moet ik mijn praktijk voor auto doen :)
ik heb hem kwa bumpers velgen enz enz helemaal mijn smaak alleen mist hij gewoon het geluid.
ik hoor mijn k%n boven mijn demper uit. het is ook niet dat ze mij vanaf 5km afstand moeten horen aankomen:)

ik heb mijn ook horen zeggend at die remus zo duur en zo stil is vanwegen omdat het een goedgekeurde demper is:S klopt dit?


paikey

remus is idd een goedgekeurd merk   Y

Marcelo

ik heb dezelde demper als monteurtje

Staat leuk kost 79 euro volgens mij.
een mooi geluid,
Lekker donker en sportief.

Ik heb echter later de demper er weer ingedaan, mijn katalysator was leeg gehaald en viel een beetje in de aandacht van oom agent :D


Mike R.

Heb je een filmpie van het geluid?
Ziet er netjes uit trouwens, waar is de demper aangeschaft?
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Marcelo

demper is aangeschaft bij een autostyle dealer.
www.autostyle.nl

moet je hem kunnen vinden !-!
zal binnenkort even een video maken.
gr !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev