Advertenties


Klets maar raak deel 91

Gestart door matthew, 17 juni 2008, 22:00:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Hoezo jammer, de toespraak was best grappig :) beetje ajacieden in de zeik nemen enzo :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ben niet zo'n Hans van breukelen fan eigenlijk, maar dat ajacieden afzeiken is dan wel weer  !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik heb helemaal weinig met voetballers, Rene van der Gijp kwam ook nog ter sprake, die mocht hij niet zo erg :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Decepticon#1

Vanuit een zonnig Portugal (30 graden, lekker windje) even de groetjes aan iedereen op dit forum!

Tim

Vanuit een regenachtig Nederland de groeten terug :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Joey Voormolen

zo lekker weertje dus ik ben der pas vanaf de 21ste hoop dat het dan ook zo lekker is of nog beter gehge
Lowered M3C GT

matthew

Ja idd groeten terug vanuit regenachtig nederland.

@Mike
Ja dat is balen dat ze er tegen aan zijn gereden,maar idd met een foto is beter te bepalen of het allemaal nog te repareren is.


Loco_Mike

Ja ik zal morgen even een foto plaatsen , ik had indingo tellerplaten besteld komen ze binnen zijn het digitale pfff weer een tegenvaller :(

peterachterop

De voorbumper ik dacht de motorkap te lezen.

Dat is idd erg jammer. Heb er ooit stad en land voor afgezocht en deze gevonden in belgie.
Dit was een aangepaste voorkant van een golf.

Of het te repareren valt.
Ik zou zeggen ga eens langs bij een spuiter, de bumper is vorig zomer opnieuw gespoten en helemaal strak gezet.

Het is een bumper die behoorlijk in t gewicht zit doordat het een erg dikke polyester basis heeft welke dus is verbreed.

steven

Ik heb vanmorgen gekeken,naar de toerenteller,en nu als ik het contact aanzet,dan schiet de wijzer soms naar de 1300 toeren(zonder motor te starten)
En als ik dan op de klok tik dan zakt hij weer naar onderen :?

Heb gisteren nog op internet gezocht,en er was een soort gelijk probleem,maar werd geen antwoord geven....

rs50jochem

Citaat van: peterachterop op 11 juli 2008, 11:07:27
De voorbumper ik dacht de motorkap te lezen.

Dat is idd erg jammer. Heb er ooit stad en land voor afgezocht en deze gevonden in belgie.
Dit was een aangepaste voorkant van een golf.

Of het te repareren valt.
Ik zou zeggen ga eens langs bij een spuiter, de bumper is vorig zomer opnieuw gespoten en helemaal strak gezet.

Het is een bumper die behoorlijk in t gewicht zit doordat het een erg dikke polyester basis heeft welke dus is verbreed.

Die voorbumper is gewoon voor de Megane maar dan aangepast.. De achterbumper die dezelfde kerel verkocht was organiek voor een golf en omgebouwd voor een Megane..

Loco_Mike

Ach ja als hij niet meer te maken is dan bestel ik die volcano bumper , die ziet er wel nice uit :)

Alex Verloop

Alles is te maken Mike, post eens een fotoke van je bumper. Vind het namelijk zelf de mooiste die er is (tuned) voor een megane. Zou zonde zijn als dat niet meer gemaakt kan worden ;)

peterachterop

Citaat van: RS50Jochem op 11 juli 2008, 16:38:45
Citaat van: peterachterop op 11 juli 2008, 11:07:27
De voorbumper ik dacht de motorkap te lezen.

Dat is idd erg jammer. Heb er ooit stad en land voor afgezocht en deze gevonden in belgie.
Dit was een aangepaste voorkant van een golf.


Of het te repareren valt.
Ik zou zeggen ga eens langs bij een spuiter, de bumper is vorig zomer opnieuw gespoten en helemaal strak gezet.

Het is een bumper die behoorlijk in t gewicht zit doordat het een erg dikke polyester basis heeft welke dus is verbreed.

Die voorbumper is gewoon voor de Megane maar dan aangepast.. De achterbumper die dezelfde kerel verkocht was organiek voor een golf en omgebouwd voor een Megane..


Ok dan heb ik 3 jaar lang lopen verkondigen dat deze van een golf was.
Dan is het wel behoorlijk veel polyester voor een bumper die standaard voor een megane is.
zou het wel kunnen zijn dat deze voor een wide body was bedoeld?

Naast de zijschermen stak het geheel vanaf de koplamp een 15mm uit namelijk,.

rs50jochem

Als je goed kijkt dan zie je dat de bumper standaard ook uitsteekt..


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev