Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

matthew


peterachterop

Leuk speelgoed.

zag in de auto&tuning ook een set staan voor een 2din inbouw speciaal voor vw, seat en skoda.

zenec volgens mij.

rs50jochem

Citaat van: matthew op 26 juli 2008, 00:05:26
Netjes Jochem,wanneer ga je hem inbouwen

Euhm.. Vanavond om 23.00u gedaan.. 10min werk.. Dat weet je toch.. ;)

Is gewoon weer eens anders, zo'n lekker schermp waar je gewoon dingen op kan aanduwen enzo.. Nu nog even wat toebehoren ervoor proberen te bemachtigen..  :P

Wessie

Vandaag de black Angel Eyes besteld voor m'n blauwe 2.0 16v. Denk dat dit een hele vooruitgang gaat worden!!

Zo ziet ie er op dit moment uit:






rs50jochem

Heb vandaag maar eens wat andere achtergrondjes op m'n D3 geinstalleerd.. Ging erg makkelijk.. Er staan nu dus gewoon eigen afbeeldingen als opstart scherm en in de menu's als achtergrond..

Ben tot op heden redelijk tot zeer tevreden over de D3, wel heb ik zojuist de USB Module maar aangeschaft, aangezien het wisselen van DVD en MP3 CD's niet 'mijn' bezigheid is..



Dan kan ik muziek gewoon lekker op m'n USB-stick plempen.. Ipod was ook een optie maar dan moest ik ook weer een Ipod zelf kopen dusja..

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Thanks maat.. Ik ben 'r nog steeds blij mee..! IJsje was lekker eh..? ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

drbiqs

#114
Het zou eerst zoals jullie mischien wel gezien hebben een bumper van ibherdesing worden,maar had daar wat probs mee. l-
Ben toen voor de fase 2 RS bumper gegaan en viola toen zat die er ineens op.



meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Dennis Postma




drbiqs

#118
thanks jongens,jaja jochem nou nog een KW setje eronder en m'n stoot strips laten spuiten. Y
ben wel 3 cm gezakt,maar niet genoeg naar m'n zin.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev