Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

Trouwens wel respect voor het schuurwerk en spuiten.. Is niet het meest eenvoudige klusje..!

peterachterop

komende maand moet ik eerst nog wat met de fiets doen aangezien deze 26/27 juli in amsterdam staat.

Daarna gaat de schroefset eronder (SKG cartstyling)

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

peterachterop

Schuren is echt niet te doen. Duurt zo lang voordat je 1 velg af hebt en dan staan er nog 3 achter je te wachten.
Spuiten is wel te doen.
1e velg had ik wat te grof afgeplakt en kon zo niet makkelijk overal bij komen.
deze is overnieuw gegaan.

Afplaktape zat om de laatste velgen heel strak op de lip en het wiel waardoor ik ook de kromme stukjes vd spaken welke toelopen bij de lip mee kon pakken.

peterachterop

De remklauwen komen nu ook lekker dik door de spaken heen.

morgen gaan we wat fotos maken tijdens t rijden.


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Loco_Mike

ik heb een nieuw kleinigheidje :P
Past wel mooi bij me nieuwe Creme Lederen Dashboard hehe..


peterachterop

Zo mike, dat ziet er ook niet verkeerd uit.

Ben benieuwd naar de wagen zoals deze er nu bij staat.

Loco_Mike

Komt wel goed hehe , weet alleen dat er binnenkort een heleboel nieuwe extra dingen op en in komen hehe

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

harm

vanmorgen m'n nieuwe velgen gemonteerd  8)

sorry, maar nog geen tijd gehad om de auto te wassen
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Robin

Staat wel dik :)

Ik zelf heb gister black lexus lichten gemonteerd, zal vnvnd of morgen ff foto plaatsen..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Klaas

mooi harm. en nou nog zakken he ;) .. volgend jaar geen gezeik bij de ingang van drogeham zo natuurlijk ;)

harm

dat gaat ook zeker nie gebeuren, maar je weet wat ik toen tegen die kerel zei toch? hij vond dat er geen standaard maar alleen speciale auto's naar binnen mochten waarop ik de beste man maar even gezegd heb dat dit ook een speciale auto was! zegt ie; hoezo?? ik zeg dit is een Mégane!!!!!!! 8)7
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Klaas

Citaat van: harm op 11 juli 2008, 13:29:54
dat gaat ook zeker nie gebeuren, maar je weet wat ik toen tegen die kerel zei toch? hij vond dat er geen standaard maar alleen speciale auto's naar binnen mochten waarop ik de beste man maar even gezegd heb dat dit ook een speciale auto was! zegt ie; hoezo?? ik zeg dit is een Mégane!!!!!!! 8)7
:D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev