Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Paultje

snappie

rs50jochem


sebastiaan


Alex Verloop

Zo te zien wel aardig dunne bandjes iig :D Post gewoon ff een foto Peter, wachten hebben we allemaal niks aan :D

rs50jochem

Ik heb volgend jaar een onthulling.. Ik verklap alleen dat het er waarschijnlijk wel mooi uit komt te zien.. rara.. Jemig..  8)7

Aandacht.......

freek

ik heb mijn speeltjes al even uitgeprobeerd en donders wat een herrie. echt niet normaal. en dan alles nu nog inpolyesteren en beuken maar. hopen dat de ramen niet ploffen ;)

ja plaat heb ik peter super dank je nu nog alleen groen erin verwerken :D
only men of stihl

peterachterop

Hoevaak zetten mensen hier een sneak neer als iets nog niet af is maar wel willen meedelen dat er wat in de vernouwing zit.

Zaterdag is het helemaal af en kan t zondag pas monteren.

sebastiaan

Hap niet zo .... l-
Wel tegen wat sarcasme kunnen peter.

rs50jochem

Ik meen dat in het verleden al meermaals aangegeven is door Marc dat het niet de bedoeling is om in dit topic berichten te plaaten zoals hierboven.. Je krijgt alleen maar zinloze berichten die diegene z'n ego zal boosten maar niks ten behoeve van dit topic dienend zijn.. Het gaat namelijk om wat je gekocht danwel gemonteerd hebt..! Geen van beide is te herleiden uit de berichten die je post Peter..

Mocht je nou nog vertellen wat je gekocht hebt maar misschien doe je dat Donderdag en 2 weken later na de koffie komen de foto's..  8)7

peterachterop

Whaha.

O ja de koffie.
Zal niet meer gebeuren ik zal alleen maar dingen plaatsen die in 1 x duidelijk zijn.


Marc Brouwer

Citaat van: RS50Jochem op  5 juli 2008, 00:13:31
Ik meen dat in het verleden al meermaals aangegeven is door Marc dat het niet de bedoeling is om in dit topic berichten te plaaten zoals hierboven.. Je krijgt alleen maar zinloze berichten die diegene z'n ego zal boosten maar niks ten behoeve van dit topic dienend zijn.. Het gaat namelijk om wat je gekocht danwel gemonteerd hebt..! Geen van beide is te herleiden uit de berichten die je post Peter..

Mocht je nou nog vertellen wat je gekocht hebt maar misschien doe je dat Donderdag en 2 weken later na de koffie komen de foto's..  8)7

Goed geluisterd Jochem.....  :D !-!

Maar laten we weer back on topic gaan en sneakpreviews vermijden. Gewoon plaatsen als je iets gekocht hebt en dan met natuurlijk het liefst met een goede en duidelijke foto. Zo kunnen we allemaal genieten.  !-!
"We Shall Not Be Moved"

tjakobs

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

cabriolet

vandaag maar even een cupra lip besteld 25 euro inc. btw

peterachterop

Bij deze de plaatjes.

!-!


Eerst 2 dagen aan het schuren, tot 1200 waterproof.


Primer en filler.


Net na het spuiten van de kleur en 4 lagen blanke lak.




rs50jochem

Staat een stuk mooier.. Wanneer ga je hem nu echt verlagen..?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev