Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

een tiet is altijd gepast,.. euhm,.. ik bedoel past altijd!

Jacob

Geef inderdaad eens een totaal/overzichts foto, dan kunnen we er een beter beeld van
krijgen.

drbiqs

Citaat van: Jacob op 25 juni 2008, 22:24:55
Geef inderdaad eens een totaal/overzichts foto, dan kunnen we er een beter beeld van
krijgen.

dan zal ik eerst weer de boel gedeeldtelijk moeten demonteren en weer monteren,beetje veel werk.
kan wel een pic maken met de lampen en de rooster er in,want die zouden ook moeten passen volgens de importeur,autostyle in dit geval,en die passen ook al niet.
zal morgen ff kijken
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

freek

gister auto opgehaald.
en wat zag ik onder de motorkap een nieuwe veerpootbrug :D. orgineel van een golf maar ziet er goed uit. zal snel foto's plaatsen
only men of stihl

eliatuning

een megane grandtour 1.5 dci gekocht, 1jaar oud en ongeveer 25000km
volgende week vrijdag kan ik hem afhalen, zal dan ook een paar fotos plaatsen

greetz
rather low and slow than high and fast

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Joey Voormolen

Vandaag nieuwe aircopomp laten monteren ouwe was al een tydje kapot.
Nou nog af wachten voor het mooie weer  ;)
Lowered M3C GT

Paultje

Nou dan kan je van de week wel testen. woensdag 29 graden.....
snappie

drbiqs

Citaat van: drbiqs op 25 juni 2008, 23:23:57
Citaat van: Jacob op 25 juni 2008, 22:24:55
Geef inderdaad eens een totaal/overzichts foto, dan kunnen we er een beter beeld van
krijgen.

dan zal ik eerst weer de boel gedeeldtelijk moeten demonteren en weer monteren,beetje veel werk.
kan wel een pic maken met de lampen en de rooster er in,want die zouden ook moeten passen volgens de importeur,autostyle in dit geval,en die passen ook al niet.
zal morgen ff kijken

had er ineens tabak van die bumper en heb de hele mik weer terug gebracht.
baal  >:( >:(er van als een stekker,maar mag voor dat geld wel een beetje maat werk verwachten.helaas helaas.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Jacob

Wel rot voor je dat de pasvorm zo slecht was. Hadden ze er nog een verklaring voor ?

harm

zaterdag een setje lichtmetaal gekocht 17 inch met 225/45 bandjes (met die banden keuze was de teller afwijking het kleinst :q) foto's volgen nog wel als ze gemonteerd zijn, verder ook nog een afspraak gemaakt om m'n ruiten te laten blinderen dat gaat waarschijnlijk in de bouwvak plaats vinden 8)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

drbiqs

Citaat van: Jacob op 29 juni 2008, 20:20:15
Wel rot voor je dat de pasvorm zo slecht was. Hadden ze er nog een verklaring voor ?
heb er verder niks meer mee gedaan,ga is op me gemak is op zoek naar een andere bumper.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

wouterJ

Ik heb iets nieuws! 8J 17 inch Dotz Mugello met 215/40 Goodyear Eagle F1



rs50jochem

Geen goedkope velgjes geloof ik.. Nog even verlagen en hij ziet er netjes uit..

Stefan

Ziet er goed uit.

idd zeker ff verlagen die hap, maakt het helemaal af.
Goodyear Eagle's F1 banden zijn ook toppie, mijn favoriet!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev