Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Citaat van: Gele_Coupé op  7 augustus 2008, 23:21:07
Citaat van: WalkingDisaster op  7 augustus 2008, 15:57:13
Doet het kontje goed! :)

Toch vind ik Black lexus mooier op een gele auto ;) Maar dit staat ook niet verkeer hoor :)

Het was voor mij ook even uitproberen, zelf neig je sneller naar zwart gezien de standaard lichten ook leuk staan, maar ze waren in de aanbieding voor €85,- en voor zitten er chrome Angel Eyes op, past dus wel bij elkaar. Nu het er in zit, vind ik het zelf ook beter staan als verwacht, laat ze er dan ook zeker in zitten, wel even de zijknippers nog vervangen in wit/chroom hehe. Mocht ik een keer geld over hebben, zal ik ook de zwarte kopen, kijken hoe die staan, afwisseling is nooit erg. ;)

Met deze lichten erin lijkt een lage spoiler mij toch zeker goed staan, hij ligt al klaar in de kleur, tot nu toe getwijfeld om hem te monteren of niet...  :)
Ik heb black lexus op mijn blauwe megane, staat hem ook erg lekker ;)

Lage spoiler heb ik ook, maar wordt binnekort vervangen voor een Evo :) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mike R.

De Evo staat netjes ja, maar dan moet je ook mooie velgen onder de auto hebben zitten, want anders staat het niet, ik ga me er dus (nog) niet aan wagen.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Edgar

@ Joost,
maar wie weet waar ik de dichts bijzijnde handrem kabel ??
*Niet aansluiten werkt ie altijd.
en de snelheidskabel ??
*Is de roze op de rechtse stekker achterop de klokken van je dashboard.(tenminste bij de Phase 1)

@ De rest leuke vakantiebestedingen allemaal. Ziet er goed uit!!!


Joost-cabrio

tja ben ik nu ook achter handrem heb ik gewoon de massa ergens pakken :P
maar de snelheid kan ik die dan niet ergens rechts van de auto pakken dicht bij de computer??


Paul

Bij de fase2 zit hij as het goed is al in de iso-stekker, positie  A1
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

ik heb gisteren andere voor banden er op gedaan. was nodig :P
op de brug

oude bandje

ik heb geen foto's van de niewe maar ik kan je zeggen het is al een stukje beter :q
Truckertje

YVE5

Eindelijk kan ik ook nog eens een update posten.
Zonet 21 kilogram dempingsmatten gaan halen. Zo zal er meer muziek in mijn wagen blijven en minder buiten mijn wagen.

Ook heb ik nieuwe speakers gekocht. Zo komen er vooraan 4 nieuwe speakers en 4 nieuwe tweeters in de deuren. Een beetje meer muziek dus. Was nodig, want mijn vorige speaker was helemaal gescheurd...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

Ik zal het volgend weekend zien  !-! (en horen :)). Kan u gelijk mijn nieuwe speeltjes zien  o-)

YVE5

Citaat van: avmj op 23 augustus 2008, 16:30:00
Ik zal het volgend weekend zien  !-! (en horen :)). Kan u gelijk mijn nieuwe speeltjes zien  o-)

ik ga proberen om het af te krijgen, maar ik vrees er wat voor eigenlijk :( Heb donderdag in de voormiddag nog een herexamen. Dus dat wil zeggen, nog anderhalve dag tijd om het klaar te krijgen... K vrees er wat voor :(
Maar k hoop om toch IETS te kunnen laten zien aan je.
Horen zal moeilijk gaan, mijn pioneer radio is stuk. K heb em juist weggedaan voor reparatie...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

Neem wel een setje torq's en schroevendraaiers mee zetten we ze er 's avonds nog wel in  !-!

YVE5

ga je mee helpen om nieuwe deurbakken te maken ook dan?
en om deze dan met leder te overtrekken :p :)

Mij allemaal in orde hoor. Juist zondagmorgend om 8.40h moet ik vertrekken naar men werk :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

Gaan we doen ;) Hoef maandags pas te beginnen namelijk  !-!.

Om dan even OT te blijven; gaan we samen één en ander monteren  :D. Enneuh, als u poly & matjes heeft, kunnen we best wat deurbakken produceren ;)

JanJ

In de achterlicht-units, net als in de koplamp-units, silver-vision lampen voor de knipperlichten geplaatst.

oud:


nieuw:


En de standaard rolbeugels vervangen door chromen rolbeugels:


rs50jochem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev