Advertenties


Intenz tuningday 10 augustus

Gestart door matthew, 15 juni 2008, 01:30:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

drbiqs

weet niet waar de ingang is maar lijkt me wel een goeie optie. Y
had zelf een iets latere tijd in gedachte rond 11 uur of zo. Y
weet niet of dat te laat is??? :?
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

michel81

als je op het terein wil zou ik ook gewoon om 10 uur daar zijn dan zijn wij daar ook :0

drbiqs

#32
f*ck f*ck f*ck >:( >:( >:( >:( >:( >:( 8)7 8)7 8)7
me vreselijk verslapen l- l-,ben net een klein uurtje wakker l- l-,is nu voor mij de moeite niet meer om alsnog te gaan. >:( :x >:(
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

meg-freak

terug van een geslaagde meeting in het (gelukkig) zonnige zeeland ik stond er met een andere club maar ben wel even weze buurten

en michel nogmaals gefeliciteerd met de beker in de top 30 dik verdiend

drbiqs

hoop dat er nog wat pics geschoten zijn,kan ik er toch nog wat van mee pikken.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

sebastiaan

Ben net terug.
was zeker geslaagd, de zon doet veel!!
Michel mooi blauw past bij jou :D :D

Niels van Dijk

Ik ben ook even langs geweest. De Megane'tjes stonden er weer netjes bij  !-!
En wat een goede wegen liggen er toch in die hoek :neen: 8)7


matthew

Was idd een leuke meeting.
We gingen er om kwart over 8 s'morgens heen en toen kwam het met bakke eruit zeilen maar net voor we aankwamen werd het droog en later kwam de zon ook nog door,Er stond wel een stevig windje en ondanks dat de dag met regen begon zijn Floor en ik toch verbrand.

@Michel nogmaals gefeiliciteerd

Ik heb je niet gezien Niels ,sebas en christiaan wel.

Foto'svan mijn zijde komen morgen


Decepticon#1

Michel gefeliciteerd. Stonden wel heeeele dikke auto's tussen zie ik wel!

Niels van Dijk

Citeer@Michel nogmaals gefeiliciteerd

Ik heb je niet gezien Niels ,sebas en christiaan wel.

Foto'svan mijn zijde komen morgen

Ik jullie ook niet :neen: Ik heb ook nog gekeken of jullie in de buurt van de auto waren maar niemand bekends gezien  l-

Michel gefeli !-!

drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Danny/megane coupe

Zeker mooie foto's ok mooi dat je nog 2 foto's van mij megane coupe hebt !-! _o_

bengek

 !-! bedankt voor de opkomst jongens
en natuurlijk namens heel team intenz tunerz
en michel gefeliciteerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev