Advertenties


Intenz tuningday 10 augustus

Gestart door matthew, 15 juni 2008, 01:30:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

 Onderwerpopties   Zoek in onderwerp   Weergavemodus   



--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk is het zover
Na een jaar van voorbereidingen en wachten op de vergunning en nog meer regelwerk

kunnen we u met VOLLE trots presenteren

INTENZTUNINGDAY

Zondag 10 aug 2008 in Scharendijke (NL) Zeeland wordt er voor de 1e maal intenztuningday georganiseerd.

Een werkelijk unieke tuning locatie welke een unieke vormgeving heeft kwa terrein en ligging

VLAK en ROND , STRAND en ZEE , ZON en TUNING

Het terrein is echt uniek want ligt pal naast het strand waar u na nog geen 2 min lopen zich op bevind
en met uw voeten voor de zee staat
Waar u een werkelijk tropische sfeer zal aantreffen (speedboten met bananen erachter enz enz)
hierdoor hebben we besloten de meeting in een beach thema door te trekken en zal het terrein
een sfeer hebben van een Beach party met zon,zee,strand en tuning

info:

Start van 10.00u tot 17.00u

CUPS

* Top 3 Best of show
* Top 30
* Best of cabrio
* Best of ICE
* Best of wheels
* Best of striping
* Best of interieur
* Best of engine
* Een beker voor verste club
* Een beker voor grootste club
(and many more)
Tevens zijn er stands en shops aanwezig van o.a Le car electronics , Kicker benelux , Saiko carstyling met demo rides
cartrend , merquiers (ome Leen) en vele anderen grote namen
er is plaats voor meer als 600 auto's en bezoekers kunnen gratis parkeren naast het showterrein
Alles is op loop afstand binnen 2 min te bereiken als parkeerterrein , eetgelegenheid , wc's , strand , de zee

Entree: €10,-
Passagiers en bezoekers gratis

Verder werkt de plaatselijke horeca met ons samen

o.a
- strandtent voor foods en drinks op meeting terrein zelf
- div food en drinks stands op terrein zelf
- een super grote strandtent op strand zelf (1 min loop afstand) waar u werkelijk echt alles kunt bestellen
van eten en drinken (tot complete maatijden toe van warm en koud buffet)


GPS adres: de Rotonde" te Ellemeet 4323 AB (Zeeland scharredijke)

Meer info op www.intenztuningday.nl onze speciale meetingsite met eigen meeting flash intro 

kortom een gezellige en top meeting midden in de zomer aan het strand
welke gehouden word op een unieke ronde en vlakke locatie met een uniek thema
STRAND , BEACH , TUNING , ZEE , ZON, GIRLS in bikini

so be there


voor meer info of vragen mailen naar
info@intenztuningday.nl
hier zullen alle vragen en verdere info op behandeld worden

met vriendelijke groet
Team intenz tunerz
http://www.intenztunerz.nl

MEER INFO OVER HOE EN WAT ZAL VRIJKOMEN IN DE VOLGENDE MAANDEN
EN REGELMATIG WORDEN UPGEDATE







__________________


michel81

lijkt me een leuke meeting  :).
gaan er daar nog wat mensen heen van ons clubje Y.

matthew

Dit is inderdaad een optie voor mij  om naar toe te gaan.

Danny/megane coupe

Voor mij is het wel een eindje rijden maar als we met een groepje oprijde is het wel leuk !-!

Edgar

@ Danny, sterker nog heb hiervoor een persoonlijke uitnodiging gehad, dus zal ook wel voor jou gelden aangezien jij in de auto rijdt nu.

Heb ze al wel verteld dat de auto verkocht is.

matthew

Ik wil hier wel graag naar toe gaan of er moet meer animo zijn voor de meeting in belgie dat is ook geen punt dan om naar toe te gaan,wie wil nog meer.

michel81

he matthew.
mij maakt het niet erg veel uit hoor laten we even kijken wie er waar heen zou willen dus een lijstje maken van bij lijkt mij dan het beste kunnen we zien waar meer belangstelling voor is :).
en weet jij welke er het leukste is.

YVE5

ik denk dat ik daar naartoe ga rijden. Is wel een eindje rijden, maar ja, dat nemen we er dan wel bij...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

matthew

Belgie meetings zijn kwalitatief altijd goed,maar ik denk dat deze groter is en met mooi weer lekker aan zee dan in eeb straat zonder verkoeling,ben vorig jaar naar paar belgiesmeetings geweest maar soms was echt te warm gewoon.

Citaat van: YVE5 op  4 augustus 2008, 13:18:32
ik denk dat ik daar naartoe ga rijden. Is wel een eindje rijden, maar ja, dat nemen we er dan wel bij...
Naar intenz (zeeland)?

drbiqs

lijkt me leuk,als ik niet hoeft te arbeiten zet me dan maar op de lijst.
kan ik gelijk m'n nieuwe bumper showen. o-)
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

YVE5

Citaat van: matthew op  4 augustus 2008, 23:28:49
Citaat van: YVE5 op  4 augustus 2008, 13:18:32
ik denk dat ik daar naartoe ga rijden. Is wel een eindje rijden, maar ja, dat nemen we er dan wel bij...
Naar intenz (zeeland)?

Naar zeeland ja. Al begin ik wel meer en meer te twijfelen om toch naar chiquita te rijden....
Hoe zijn de weersvoorspellingen voor zondag daar? Want hier geven ze regen, dusja...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Kenny Mattheus

Als het weer mee zit daar en Yves komt, dan is de kans groot dat ik de megane ook nog eens vanonder het stof haal
Dus laat ons even weten wat de weersvoorspellingen zijn daar  :q :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR


Kenny Mattheus

Thanks, maar daar ziet het weer er ook niet naar behoren uit.
Als het tegen dan nog verandert, dan kom ik wel, maar dan moet ik wel men zwembroekje kunnen aandoen en het water induiken   :D :q
Mocht het weer niet veranderen, dan kan ik wel weer een dagje verder met de clio  l-
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

sebastiaan

ik ben er sowieso, al een dag eerder zelfs !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev