Advertenties


Mist lampen set ??

Gestart door Recession, 3 juni 2008, 10:11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Recession

Nou las ik net de FAQ's en was al van plan om mistlampen in mijn megane te gaan zetten (alleen dan onaangesloten of samen met het mistachterlicht op 1 schakelaar) en nu blijkt dat daar een heel mooi pakket ofzo voor is ?

Iemand enig idee waar dat te koop is dan , ik zie zoiezo nergens mistlampen voor een renault megane cabrio   :neen:?

zal volgende week trouwens ook ff wat foto's plaatsen als me spiegels, handgrepen enz gespoten zijn, en me angel eyes erop zitten  :P

Alex Verloop

Weet niet eens of dit met de APK mag (niet aangesloten). Alles wat erop zit moet namelijk werken. Dus dan moet je ze er met de APK weer even afhalen ;)

PS: ML's voor de cab zijn hetzelfde als voor de coupe

Recession

volgens mij mag dat wel , weet alleen niet of je ze mag koppelen aan het achterlicht (denk het niet), dus wil het graag origineel , maar enig idee waar die te koop zijn ? wil de hele set met schakelaar etc.

zie ze op geen enkele site staan , wel losse lampen

of moet ik gewoon naar renault dan ?

Alex Verloop

probeer het eens op de sloop, zie ze hier regelmatig voorbij komen.

En wat voor nut heeft het als je ze op dezelfde schakelaar zet als je "mistachterlicht"? Dan kan je ze net zo goed niet aansluiten, want je mistachterlicht heb je miss. eens per jaar aan.

En alles valt bij de renault te bestellen, als je maar genoeg centen meeneemt

Recession

Citaat van: avmj op  3 juni 2008, 10:40:41
als je maar genoeg centen meeneemt
:D

zal wel is ff gaan kijken vanmiddag , maar omdat er in de FAQ's gesproken werd over een "set" als je auto niet voorbereid was, dacht ik misschien zijn er meer mensen die dit hebben of gedaan hebben.

ik ga nog wl ff verder zoeken

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev