Advertenties

Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Het wordt uiteindelijk 2 auto's en (hopelijk!) een heel dik verchroomd blok...

harm

ik had anders ook wel gewild, maar zondag's heb ik altijd een andere "meeting o-)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Decepticon#1

Hahaha keurig broeder! Dat zijn nog steeds de meest belangrijke 'meetings'! Maar wij (Lex en moi) zijn er zaterdag...kom je dan ook even langs?

peterachterop

Jammer dat t een beperkte weergave vd club wordt.

Las dat streetgasm 9!! primeurs heeft op de zaterdag.

harm

Citaat van: Peter van der Meij (Decepticon) op 17 februari 2009, 21:03:52
Hahaha keurig broeder! Dat zijn nog steeds de meest belangrijke 'meetings'! Maar wij (Lex en moi) zijn er zaterdag...kom je dan ook even langs?
wordt niet eerder als zaterdag middag, ik moet eerst nog even voor m'n andere hobby (oude trekkers) naar onze oosterburen , maar als ik et goed begrepen had duurt het tot 9 uur in de avond toch??
calque sans air ride

Dirk Kuipers

Helaas..........

Vandaag de hele morgen bezig geweest de megane aan de praat te krijgen. Waarom hij het niet wou doen is mij een raadsel. Misschien omdat hij wist dat hij voor de keuring moest...

Vanmorgen de hele wagen weer uitelkaar gehaald om iets te kunnen vinden maar helaas. Toen we de auto hebben aangesleept, leek hij het even te doen maar dat was van korte duur.
Nu doet hij niets meer.
Sommige zekeringen vliegen eruit etc etc.

Omdat ook alles nog (of beter gezegt: weer) een dikke rotzooi is heb ik mij tot mijn grote spijt zojuist afgemeld.
Slepen zou geen zin hebben, omdat ik er dan met een megane zou staan die het niet zou doen en die ook nog eens niet showwaardig is door de rommel.

Ik snap dat dit voor de meganeclub en voor degene die er wel staat erg spijtig is. Ik zou zelf helaas ook graag anders willen...

;(

Decepticon#1

Poppelepee, das niet zo mooi Dirk. Alex neemt even contact met je op. En met Mariska.

harm

nu is het alleen mariska nog die de eer van de club hoog moet houden, ik zeg, in het vervolg alleen maar opgeven voor zoiets, als je voor de volle 100% zeker bent dat je er kunt staan,  de naam van de club wordt er zo niet beter van bij zulke organisaties (sorry hoor, maar ik wordt hier toch een beetje niet goed van)
calque sans air ride

rs50jochem

Ja, de een kan er echt iets aan doen en de ander niet.. Het is jammer maar helaas niet anders..

Michel Cijs

overmacht.....

maar het is idd beter als je je opgeeft voor zoiets als je weet dat het lukt; in het geval van Dirk dus een tegenvaller welke je niet echt in kan calculeren.

Kunnen we naast Mariska echt nergens een showwaardige auto in het bestand vinden??? Michel met de GT, Kenny of Bart met de cabrio? Paikey?

rs50jochem

Geef me een setje 17inch met smalle bandjes erop en ik ze m'n cabrio er een weekendje hoor.. Enja, een R32 is ook zo standaard dus dat is geen optie.. ;)

paikey

Helaas komen mijn wiele er ook pas zaterdag ochtend op dus net te laat........+het is echt letelijk het hele land door voor mijn :O
Misschien volgend jaar beter.......

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev