Advertenties


Dynamik dual sound carbon

Gestart door Megane16v, 2 februari 2005, 15:50:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Megane16v

Hallo dan,

Ik ben een tijdje niet actief geweest bij de club i.v.m. het aanschaffen van een huis!! (lidnr. 278)

Nu ben ik mijn oude wachtwoord etc etc kwijt

Maar goed,

Heeft er iemand ervaring met de Dynamik dual sound carbon einddempers ??
Ben van plan mijn bestaande links/rechts systeem te vervangen door 2 van deze carbon dempers

Dus als iemand iets van deze dempers weet laat het ff weten


THNX

Tuned

waar staan deze dempers?

op showoff imports staan echte carbon dempers voor 150 p.s.
de lasers zoals jan en henry hebben kosten zo 399 p.s.

ben wel benieuwd welke jij heb gezien aangezien ik ook zit te denken om een nieuwe look aan de achterzijde te geven alleen dan 2 dempers in het midden, mede ook dat het geluid nu wel ietsjes irritant kan zijn en mochten deze dempers het nivo minderen dat wat aangenamer is

ids

Minderen??  Wordt het niet juist veel scheller daardoor??  kan het mis hebben hoor.

Tuned

heb nu een systeem met enkel een einddemper, kat vervanger er onder dus 1 rechte lijn, met de carbon dingen heb je zowie zo 2 dempers toch?

geluid word net scheller dacht ik

Michel Cijs

door je kat heb je dat irr geluid dave, een echte kat houdt veel meer tegen

heb nog niet eerder van het merk gehoord onder een renault dus  ???

je wachtwoord mail ik je ff door  :D

ppveenstra

ben ook wel benieuwd naar een foto van die dempers, na de achterbank wordt het toch wel broodnodig tijd voor een uitlaat systeem, maar hoor net dat ik misschien die van dave kan overkopen hehe? ::)

Tuned

mijn systeem :)

zijn dan alleen de eindstukken want het systeem blijft eronder alleen de demper en eindstukken veranderen
@michel das waar met kat was het een stuk rustiger, gelijk een vraagje mijn katalysator was zo goed als op als ik nu een ander wil, zijn er katalysators die meer geluid door laten als een gewone, te denken aan een sport katalysator?

en om even on topic te blijven ben ook benieuwd naar die foto van de dempers en de prijs p.s.

Michel Cijs

voor sportkats zou ik een eps in hoogezand benaderen www.uitlaten.com

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev