Advertenties


koelingfan

Gestart door oedje, 20 mei 2008, 14:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oedje

hallo,

ik heb een megane coupe 1996 2.0 8v

en als die fan gaat draaien welke bij je radiateur zit, gaat die uit als ik me sleutel uit het contact haal, volgens mij hoort niet tog? want bij mijn clio uit 1992 draaide die gewoon door tot die gekoeld was of de sleutel nou uit contact was of niet.

redmankamikaze

Mijn 96-er, 1.6 8v, doet er ook mee stoppen als je contact uitzet. Dus zal wel correct zijn denk ik?

Roeland

volgens mij hoort dit wel zo

oude renaults bleven nog een kwartiertje na draaien :-)

Birt

Mijn 19 uit '91 deed dat na draaien ook. Megane '98 en clio '04 niet.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

XiRo

mijn 2001 2.0 16v ide draait soms ook nog een paar minuten door na uitzetten contact (naja, de fan dan)

matthew

Koelfan hoort idd te stoppen bij de 2.0 8v

oedje

oke, dat kan inderdaad kloppen want de auto van me vader uit 2007 die stopt er ook mee nadat contact uit is.

in ieder geval allemaal bedankt voor jullie snelle reacties. !-!

Nick Mattheus

als ik mijn contact uitzet stopt deze idd ook met blazen...

op hete zomerdagen kan het wel zijn dat als ik na 5 minutjes trug kom deze op en top staat te blazen :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Kenny Mattheus

Bij mijn megane 1.6 e stopt deze ook gewoon met blazen hoor, bij de clio draait deze meestal nog een half uurtje na
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Robin

Ik heb er eens op gelet, maar gisteravond stond mijn meg uit 97 ook nog een seconde of 20 na te blazen, terwijl ik ernaast stond met de sleutel :P

Hij zal het ook wel benauwd hebbe :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev