Advertenties

Megane cabrio dak open????

Gestart door dopey, 1 februari 2005, 16:27:14

Vorige topic - Volgende topic

EbOoZ

Staat in je instructieboekje en op de afbeeldingen aan de binnenkant van het kapje van je zekeringskastje geloof ik :-X

henk brouwer

Bedankt voor je antwoord.In het boekje en op het afdekplaatje is niet te vinden welke zekering voor de kap is, is er iemand binnen de club die het weet????

Roffa010

Ik heb een megane cabrio uit 2004 gekocht de auto geeft steeds raadpleeg dak handleiding aan en maakt een piepgeluid weet iemand misschien wat het kan zijn

Alessio

Misschien iets stom,maar ligt het zeil achteraan opengeschoven? Het trekzeiltje in de kofferbak.

Wij hadden het vroeger ook eens voor en geeft ook dan een pieptoon.
Is iets simpel maar wel belangrijk.

Fluppie

Citaat van: Roffa010 op  9 november 2016, 22:54:55
Ik heb een megane cabrio uit 2004 gekocht de auto geeft steeds raadpleeg dak handleiding aan en maakt een piepgeluid weet iemand misschien wat het kan zijn

Kan zijn dat de deksel niet goed sluit in dat geval geeft hij een waarschuwings- piep

Fluppie

Citaat van: Roffa010 op  9 november 2016, 22:54:55

Als je achter de auto staat links de bekleding ff losmaken daar waar je pomp zit daar zitten ook 2 zekeringen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev