Advertenties

Megane cabrio dak open????

Gestart door dopey, 1 februari 2005, 16:27:14

Vorige topic - Volgende topic

dopey

???

Hoi ik heb pas een cabrio uit 97 gekocht met elektrischdak .
Alleen is het me nog niet gelukt om het dak open te krijgen.
Ik als ik het knopje bedien krijg ik pieptonen te horen.
Weet iemand hier ook raad mee???

ids

Dit betekend dat er storingen zitten en het electronischsysteem van het dak. De dealer zal dit systeem moeten uitlezen en kunnen dan bepalen waar het zit.

Pas wel op dat dit grapje best wat kan kosten aan manuren! of je moet garantie hebben

Gr

Ide

Paultje

Kijk anders even of al je zekeringen goed zijn. Daar kan het eventueel ook aan liggen.
snappie

dopey

Ok dank je wel
Dan zal ik hem laten uitlezen
En hoop dat de kosten meevallen
Ik had de auto met schade gekocht en nooit het dak even geprobeerd :'(

dopey

De zekeringen zijn allemaal goed

dopey

Moet de auto trouwens ook uit staan ?
En op de handrem ?

Joost-cabrio

de auto mag uit of aan staan dat maak niet uit alleen moet hij wel op de handrem staan en zorg er ook voor dat je de hendel die je een kwart slag moet draaien om het dak los te doen, een stukje omhoog duwt zodat hij al een stukje los is en dan druk dat knopje maar in.  :D
Dan moet hij het doen anders heb je idd een storing heb ik ook een keer gehad 24,95 bij de erkende renault dealer, maar als ik het soms nu nog heb dan doe ik het zelf ben er achter hoe ze het doen.  ::)
Ja bij de storing die ik altijd heb dat is dat de dak te lang openen staat halve wege ivm de muziek inbouw.  ;D

suc6  :)

ids

Kosten liggen ook een beetje aan het feit of het een compleet of half electrisch te openen dak is!

wess

't kan ook nog zo zijn dat het slotje weigert of niet tof werk en dat die bak niet goed gesloten zit... dan krijg je een piep toon.
de bak lijkt dicht te zitten maar blijkt niet goed te sluiten.

bij mij een kwestie van een schroevendraaier ertussen en gaan met die handel. maar die is niet electrisch :D

dopey

Volgensmij is die wel elektrisch
Want als ik in mijn kofferbak kijk ;D
en de bekleding opzij haal  ;D dan zie ik daar aardig wat apparatuur zitten :o

Joost-cabrio

haha pfff ::)
ik d8 dat het al aan mij lag half electriesche  :P

;)

ids

Bij een cabrio die manual bediend wordt (niet electrisch dus ;D) gaat volgens mij het deel van carrosserie waaronder de kap verdwijnt electrisch open en hier kan ook een storing in onstaan ;)

Joost-cabrio

wess

Citaat van: Remko de W. op  1 februari 2005, 19:07:06
Citaat van: ids op  1 februari 2005, 17:45:51
Kosten liggen ook een beetje aan het feit of het een compleet of half electrisch te openen dak is!

half electrisch.. ???

het is of electrisch bediend of mechanisch....

maar er niet tussenin lijkt mij... ;)

mijn kap is niet electrisch ...................slim

henk brouwer

welke zekering moet je hebben??? Mijn kap opent ook niet, is electrisch.  :-[

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev