Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Niels van Dijk

Duurt even maar dan heb je straks wat Dirk !-!
Ben echt benieuwd _o_

Laurens Klein

dat coating spul enz? is dat ook in NL te krijgen dat je weet?

en met die compressor is idd lastig. Ik heb ook niet zo'n grote compressor maargoed..het werkt opzich wel redelijk.

Alex Verloop

Wat voor compressor (tankinhoud) heb je er nu achter hangen dan Dirk? Heb zelf een 215/50 en dat werk ideaal. Ook met schuurmachine perst die voldoende lucht.

rs50jochem

Staat em mooi die wielen Remko..!  !-!   (verlagingsveren??)

rs50jochem

De achterkant hoeft eigenlijk ook nie zo te zakken.. Het is de voorkant die ik eerst eens zou proberen.. Anders staat hij straks idd. achter meer gezakt dan voor.. Dus goedkoop een verensetje kopen en eerst alleen de voorkant verlagen.. :) (wel top dat je er al naar gekeken hebt ;))

Alex Verloop

Jacob

Ziet er netjes uit Remko! Met een verlaging zouden de velgen inderdaad wel beter tot hun recht komen, maar zo te lezen gaat dat nog goedkomen!

rs50jochem

Van mij mag je em ook gewoon rondom verlagen.. Maar ik denk als je 30 of 35mm rondom kan kopen dat de achterkant lager gaat komen te staan dan de voorkant.. Eigenlijk zou een 35/20 setje moeten bestaan.. :)

Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.. Het uiterlijk zal em zeker ten goede komen..  ;)

rs50jochem

Benjamin Renon

Staat hem/haar netjes hoor Remko!
Bloeit je geld boompje ook maar eens in de 8-15 jaar?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Haha..! Ik heb een geldkuil.. Hij word altijd maar dieper om de laatste centen te vinden.. :q

Alex Verloop

Citaat van: Remko de W. op 27 augustus 2008, 09:16:24
alleen voor?

net even voor je gechecked, dacht dat het van een megane 2 was, maar het was van een ph2. (als ik het goed begrepen heb), helaas :(

nico

Dat zijn hele nette velgen Remko !-!
Ze kleuren goed bij de stootstrips Y

Decepticon#1

Gave velgen Remko! Staat goed bij deze kleur...

Paul

@ Remko Mooie velgen, staan hem goed !-!

@ Jan, mooi setje, zijn daar adapters voor, of laat je die maken?

@ Dirk Dat is wat we willen zien. Alles draait goed zo te horen. Hoe is het vermogen/koppel bij lage toeren???
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev