Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Jacob

@Dirk, echt respect voor de hoeveelheid werk die je verzet om dit werkend te krijgen. Als het straks allemaal goed draait is het natuurlijk meer dan de moeite waard, maar ik kan me voorstellen dat het zoekwerk en het uitzoeken af en toe wel redelijk "minder prettig" is.

Ga zo door!  !-! _o_

Alex Verloop

Goeie vakantie Dirk, evebn lekker rustig de tijd om na te denken over je project ;).

Freek, succes met het poly-en ;) Ben benieuwd wat het gaat worden. Komt er leer overheen of spuit je het in kleur? Meen me te herinneren dat er leer overkomt, maar carrosseriekleur zal denk ik ook niet misstaan ;). (pics pics pics :D)

freek

het wordt mat zwart met groen  !-!.
dacht dat dat wel gaaf was buiten glimmend binnen mat  _o_

en er zijn iedeeen voor een airbrush op motorkap en achterklep
only men of stihl

Dirk Kuipers

@ Jacob
Ja klopt, ik ben het soms wel even zat hoor.. Maar ik weet bijna wel zeker dat ik het straks allemaal vergeten ben als de megane het weer doet. Sinds oktober vorig jaar staat de auto ook al stil.. Vooral nu in de zomer doet dat toch wel 'pijn'. Maar we gaan rustig verder!  Y

Decepticon#1

@ Lex, nice hoor, ik ben er bijna bang voor hoe je wagen eruit gaat zien!

@ Dirk: respect: ik vind het nog steeds erg bewonderenswaardig dat je zoveel tijd en moeite onder de motorkap steekt. Ben erg benieuwd hoe het straks allemaal draait...en houd me aanbevolen voor een blokje mee om! Succes!

j-star

Alex Verloop

Leuke Motorische ideen opgedaan in Engeland Jan? Ben benieuwd :D Zal vast niet bij "repareren" blijven  8)

michell red polo

zo jan dat zal geen gemakkelijk klusje zijn geweest  :D :D :D
ik golf niet ik polo

peterachterop

-Thunder-

Je maakt het wel bont met je wagen Alex!

Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat :)

matthew

@Jan
Liggen die andere wielen nou al eigenlijk onder de daily?

@Dirk

Pff ik vind het nog steeds knap dat je weer de zin vind om het toch allemaal af te maken.

@Alex

We gaan het weer zien

wouter arnouts

@ dirk hoeveel koppel en  pk hoop je nu te krijgen  :9~ !-!

Dirk Kuipers

Ik heb geen idee...
In principe is alles wat ik nu doe nog maar "voorwerk" voor het echte werk dat wellicht ooit nog eens komen gaat.
Een compressor aandraaien kost vermogen (verlies) en aangezien ik "maar" met 0,4 bar druk rijden ga, zal het geen racemonster zijn ben ik bang.
Pas als ik het motorblok ook nog eens ga aanpassen met andere zuigers etc, kan ik meer druk rijden (bijvoorbeeld 1 bar) en dan gaat het echt goed tekeer..
Maar dan moet je ook alweer denken aan een andere koppeling, etc..

Het was de planning dat deze winter te doen, maar dat gaat niet meer door omdat ik een huis heb gekocht en omdat het "voorwerk" ook al veel langer duurde dan verwacht.

Straks eerst maar eens kijken wat het vermogen nu is en er lekker in gaan rijden om vervolgens weer gaan sparen (geld & zin om weer te sleutelen) om het ooit nog eens af te maken.. :)

wouter arnouts

haha idd ja was benieuwd of het veel zou schelen.
s6 nog met je project grtz

Jan van Heteren

@ matthew, nee nog steeds niet.... ;(

Tsw heeft een nieuwe fabriek gebouwd en daardoor een grote achterstand verkregen.
Kan er al een set krijgen maar die komen uit de oude fabriek en daar willen ze geen garantie opgeven.
lak bladdert er vanaf.... :neen:

Heb nu de 16v wielen van de blauwe erondergezet totdat ze er zijn... !-!
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev