Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

-Thunder-

Ziet er allemaal goed uit :)

Keep up the good work !

Michel Cijs

gaat allemaal goed komen Steven

staat DIK!!

Jan van Heteren

Staat inderdaad errug dik
Kijk wel even naar de rijrichting van de band, want zo op foto lijkt het of hij verkeerd zit....
Meganomaniac

steven

Ja, vind het zelf ook dik staan! _o_
Blijft toch vet zo'n brede velg.

Bedankt voor de tip Jan !-!

Zie het nu pas zelf, hahaha 8)7

Jacob

Staat hem inderdaad goed zeg!  _o_

Is het nu trouwens de lichtinval, of is de velgrand behoorlijk beschadigd?

Dirk Kuipers

steven

Jah klopt,de velgrand is beschadigt ;( Steenslag....

Maar wil ze in de toekomst nog laten polijsten. !-!

Dirk Kuipers

Zo Alex. Jij zit weer niet stil! Jij hebt straks een complete megane aan mallen!! :P
Ziet er erg goed uit man!

Jacob

Je bent weer goed bezig Alex!

Je laat het er zo wel erg makkelijk uitzien ("ff" malletje pakken...  ;) :)_o_ _o_

peterachterop

Waarom maak je de cupschermen nu helemaal opnieuw?

Dirk Kuipers

Ik citeer:

CiteerAangezien de cupschermen in barslechte staat waren/zijn  , zat er eigenlijk niks anders op dan reproduceren, m.a.w. mallen maken

Ik kan het mij wel voorstellen.. Nu heb je tenminste weer goede stevige schermen zonder scheuren, etc.

Maar inderdaad het ziet er allemaal wel erg gemakkelijk uit zoals je het daar hebt staan... Maar dat is het dus echt niet... respect hoor.

Alex Verloop

Stevig zeker. Heb de oude schermen wel aangepakt zodat de scheuren en alles eruit zijn, maar ben toch bang dat het na verloop van tijd gaat zetten, scheuren, etc. Nu geheel massieve schermen ;).

Daarbij; komen nog wat aanpassingen aan de schermen, dus mocht het nu op de (nieuw gemaakte) schermen misgaan... dan kan ik altijd nog een nieuw scherm maken  8)7 (als ik dan toch bezig ben :P).

En makkelijk... dit zijn wel de benodigde stappen ;).

Bart Van de Sande

Ja Alex dat begint er goed uit te zien he. Nog even en je kan bij Alex een Megane in bouwpakket bestellen.

peterachterop

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev