Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Spun, een projectpagina hardstikke leuk maar je zal er wel lid voor moeten worden. Voor de kosten hoef je het niet te laten en wij vinden het leuk om te zien wat je aan je auto doet/gedaan hebt.

Nicklas

#106
Ik kwam in de UK nog een carzone rs(look) bumper tegen voor niet veel geld.
http://www.bansheemotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=14077

een kleine 280 euro incl verzending.

En ook de achterbumper van canzone rs(look)
http://www.bansheemotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=21_3726_4057_4175&products_id=14078

een kleine 260 euro incl verzending.

Misschien een stomme vraag, wat is het verschil tussen de Megane II phase I rs bumer en de Megane II phase II rs bumper?

Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

Tedo

Hier kan je het verschil mooi zien.

Nicklas

#108
Citaat van: Tedo op 22 november 2012, 19:23:14
Hier kan je het verschil mooi zien.

Thanks! Die van de phase I vind ik persoonlijk mooier  o-)
Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

Tedo

Phase 1 is wat ruiger met de uitstekende mistlampen en de (wat) grotere grille onder. Phase 2 is wat subtieler. Maar ik vind ze allebei mooi.

Nicklas

#110
Ik kom toevallig net nog een set tegen incl roosters alles voor 625 :)
http://www.tweedehands.nl/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/renault/originele-megane-2-rs-bumpers-130978897.html

Volgens mij heeft iemand hier op het forum ook bij deze persoon een set bumpers gekocht. SPUN als ik het goed heb.

ik bied aan een set originele megane 2 phase 2 rs bumpers.

de bumpers zijn nieuw, hebben alleen enkele oppervlakkige krassen van het transport.

de voor bumper is compleet met:

- bovenste luchtgrills
- onderste grill
- mistlampen
- renault logo
- xenon sproeiers.

wat ontbreekt is de onderlip en de bodemplaat ( onderaan je bumper)

deze zijn gewoon te bestellen bij de dealer.

de achterbumper mist de grills achterin die tot aan de uitlaat lopen,

ook deze zijn te bestellen via de dealer.

als je de kleurcode van je auto doorgeeft kan ik ook nog aanbieden om de bumpers voor 150 euro in de juiste kleur proffesioneel af te laten lakken.

het zijn dus originele renault bumpers die ook op een normale megane hatchback passen,
ook een megane phase 1 kun je ombouwen naar dit type,
dan heb je alleen de koplampen van een phase 2 nodig!

een zeer leuke upgrade voor je megane!

de dealerprijs van alleen de voorbumper compleet is 1000 euro..

je komt deze set nergens tegen, is niet 2e hands te krijgen hier omdat er maar

zeer weinig rs'sen rond rijden.

bij interesse of meer vragen: dirkraes@hotmail.com of 0651127152

de bumpers zijn te bezichtigen in de omgeving van eindhoven
Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

Tedo

#111
Zijn er nog mensen die een RS lip willen hebben? Als je een bumper koopt uit de advertentie hierboven dan mis je die namelijk o.a. In de post van Michiel is te lezen dat deze bijna 125 euro bij de dealer kost. Ik vond deze net op eBay voor een heel stuk minder, nl net geen 35 euro. Maar je kan ook een prijsvoorstel doen. Wie weet is de prijs nog beter als je er meerdere afneemt.

Tedo

Als je er meerdere afneemt, is de prijs +/- 30 euro.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

In België is er een RS bumper te koop voor de GrandTour.
Ik weet niet of het al verkocht is, maar het lijkt er op dat dat niet het geval is!

Hier de Link:

http://www.renaultclubbelgium.be/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=1289&sid=55a1604d888f85d7c9f7b67f999e464d
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Tedo

Die staat al heel lang te koop (ook al eens op tweedehands.be gezien). Maar Ramon 16V heeft er ook nog een liggen, mocht er iemand interesse hebben.

Roadkill (Michiel)

Die achterbumper is iig niet duur
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ramon16v

Citaat van: Tedo op 13 januari 2013, 11:15:22
Die staat al heel lang te koop (ook al eens op tweedehands.be gezien). Maar Ramon 16V heeft er ook nog een liggen, mocht er iemand interesse hebben.
dat klopt tedo ligt er nog steeds, gespoten en wel dus voor een ander kleurtje is het weinig werk. onbespoten zit er veel werk aan

jeroennx

Citaat van: Tedo op 10 december 2012, 13:00:32
Zijn er nog mensen die een RS lip willen hebben? Als je een bumper koopt uit de advertentie hierboven dan mis je die namelijk o.a. In de post van Michiel is te lezen dat deze bijna 125 euro bij de dealer kost. Ik vond deze net op eBay voor een heel stuk minder, nl net geen 35 euro. Maar je kan ook een prijsvoorstel doen. Wie weet is de prijs nog beter als je er meerdere afneemt.
Past deze op een megane rs voorbumper phase2?
grts

Jeremy

Die past daar op ja. onder je bumper zitten uitsparingen waar de lip in klikt.

Tedo

Let wel op: hij schijnt door opslag wat vervormd te zijn (vandaar de prijs).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev