Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Zo, heb mijn team weer even op de schop gehad. Ik kon eindelijk de auto aanschaffen waar ik op hoopte alleen moest ik als gevolg daar van mijn rijders keuze aanpassen. Hopelijk pakt dit nog weer wat beter uit  8)

Stefan

Citaat van: Tim op 15 mei 2008, 05:58:06
Waarom niet dan?

Veel rijders / teams zijn een redelijk logische keuze (als je er een beetje verstand van hebt dan he...) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Tim

Citaat van: Stefan op 15 mei 2008, 16:18:58
Citaat van: Tim op 15 mei 2008, 05:58:06
Waarom niet dan?

Veel rijders / teams zijn een redelijk logische keuze (als je er een beetje verstand van hebt dan he...) ;)

Maar het blijft gokken.... er vindt nog wel eens een crash plaats of auto's gaan stuk...(al is de betrouwbaarheid meestal wel in orde)

En zoals je zelf zegt, veel is wel logisch, maar in het begin kan je 1 of 2 onderdelen kopen die goed zijn, de rest moet je wel gokken. Ik heb fisico in m'n team, die haalt van de goedkoopste coureurs vooralsnog de meeste punten binnen, maar de STR deden het met de wintertests ook niet onaardig (dacht ik)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Nou,
Ik heb net geloof ik een half uur zitten puzzelen met mijn team, maar ik krijg er geen echte verbetering uit... :neen: ;(
Dus maar een keer ongewijzigt meedoen dan en sparen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Stefan

en dat zonder motor.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ach het staat altijd nog leuk in de garage.  8)7 Morgen buurman. Morgen, huh wat the...  :D

Tim

Goh en dat heeft dan de bijnaam regenkoning ofzoiets :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

rijd alles of rijd niet ;)

maar eigenlijk heeft dat niks met F1 te maken ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

ja en... dat is een ex-formule 1 coureur ;) die heel af en toe nog ff in een F1 wagen stapt. Dat ie nu "brommer" gaat rijden boeit me niet zoveel :D

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik zal het de volgende keer ook wel even vermelden als ik (F1 fan) van plan ben om op een brommer te stappen.  :D 8)7

Tim

Dat is dan weer wel interessant ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Heb toch mijn team maar weer aangepast...
kan het niet laten he..
Denk dat het wel weer een aardige wijziging is, maar het kan ook zomaar niks worden..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev