Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

wie weet geeft dit Nelson het vertrouwen en komt hij meer los nu !-!
Het is zeker geen slechte rijder, kijk maar naar de GP2 resultaten... jaartje Torro Rosso zou geen gek idee zijn (op idee van Allard Kallf)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Beetje late reactie maar tot aan de klapper van Glock was de race niet zo spectaculair. Al was het natuurlijk wle weer mooi om te zien hoe de Ferrari's door Hamilton zoek gereden werden.  ;) En Piquet, hij heeft inderdaad een hoop geluk gehad, al moet ik wel zeggen dat ik het wel komisch vind dat nou juist hij de gene is die een podiumplek voor renault pakt en niet Alonso  :D

Dennis Postma

Even een stukje geschiedenis jongens  ;). 10 jaar geleden reed Hamilton nog op een kart in de ronte  :):

http://nl.youtube.com/watch?v=qt_PJqM-sRc

Stefan

Geinig,

leuke beelden :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

10 jaar terug reed ik ook al op kartjes in de rondte, blijkbaar heb ik toch een verkeerde afslag genomen....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Waarschijnlijk heb jij geen papa gehad die per jaar 15.000e erin wilde steken totdat je een sponsor had.. 8)7

Dennis Postma

En het testen gaat ook gewoon verder. En vandaag is mc Laren die foei lelijke dombo oren aan het testen waar honda al mee rond reed:



En honda test ook maar eens de haaienvin:


Michel Veltman

het wordt al meer en meer een photoshop auto als het zo doorgaat :D
wat mij betreft de enige auto die een mooie voorkant heeft mét uitsteeksels is de BMW

die hierboven lijkt nergens op :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim



Nu heeft alleen Williams nog niet met die "haaienvin" (wat een naam) gereden? of heb ik dat gemist?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

nope Williams heeft nog geen shark cover geprobeerd maar kans aanwezig gezien Williams heeft aangegeven weer actiever te gaan ontwikkelen voor 2008...

verrast word ik er iig niet door als ie opeens erop zit ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Het management spelletje doet het weer! :)

De GP's van Engeland en Duitsland tellen niet mee. dus is er niets gewijzigd de laatste weken.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

hee ja, inderdaad :)

geeft wel een vertekend beeld zo, dat wel..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Klaas

ja inderdaad.. is ook lang geleden dat ik dit team zo  heb geplaatst. maar denk werkelijk dat dit wel de beste optie is inplaats van het team laten staan..
ach ja.. het is back and running..

volgend jaar kost het €2,- om mee te doen las ik

Dennis Postma

Balen dat de 2 GP´s niet mee tellen. Die hadden mij nou juist veel opgeleverd  ;(

Dennis Postma

Toch nog een verassend slot van een toch wel een beetje saaie race. Maar de man van de race is toch wel Timo Glock vind ik  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev