Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Thanks, alleen jammer dat de beeldkwaliteit altijd zo beroerd is op youtube  ;(

Michel Veltman

heerlijk om even op de vroege ochtend te zien !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

nog steeds geen veranderingen op de F1-manager site trouwens... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Nope, erg jammer. Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe we er voor staan  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Las dat de race waarschijnlijk niet mee gaat tellen (maar dat kan al achterhaald zijn) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

hmm..
lekker handig allemaal... :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

De stand van zaken:

CiteerZoals we allemaal gemerkt hebben is de server down door een voeding die bestelt moet worden. Nu de server niet beschikbaar is, is het opmerkelijk hoe bepaalde personen het opeens een 'prut' site vinden. Voor wie dat nu vind, die verzoek ik zijn heil elders te zoeken. Deze website is volledig gratis zonder banners of ander ongemak en is vergelijkbaar met vrijwilligerswerk.
In dat kader heb ik een persoon alvast één handje geholpen met een permanente ban (de verwijdering wordt overgenomen naar de server op moment deze weer online is). Zelf ben ik van mening dat de server de afgelopen vijf uiterst betrouwbaar heeft gedraaid.

De toekomst
Voor de toekomst zal worden gekeken naar wat mogelijk is, echter zullen er geen afhankelijkheden van eventuele sponsoren worden geintroduceerd. Alles wordt overigens in eigen hand gehouden.

De kosten
Nou ja vrijwilligerswerk zoals ik het noem, de hosting kostte 35 Euro per maand en vanaf deze maand 45 Euro per maand. En graag geen van die opmerkingen van dat een account goedkoper is, dit is een server, geen account waarbij de server tot de storing heel betrouwbaar was. En dit is een website met meer dan 4000 deelnemers en geen website van 100 bezoekers per dag voor het inzien van louter html pagina's die geen enkele vorm van belasting vormen.

De hoster
Een veegehoorde vraag ... waarom ben je van hoster veranderd. Wel de hoster beeindigde de lopende colocation contracten waarschijnlijk ingefluisterd door de veranderde markt. En in die markt zijn colocation contracten minder lucratief. Was dat niet gebeurd, waren we gebleven en hadden we een levensgevaardlijke server gehad. De server is bij de nieuwe partij geweigerd en ik heb het geluid aangehoord en vond het zelf ook volstrekt onverantwoordelijk om daarmee te draaien.

De backup server
Wel, die is er niet. Mocht iemand geld over hebben voor een nieuwe server, ga je gang ... http://www.servers.nl. De tijdelijke aanbieding van 899 Euro is op dit moment krachtiger dan mijn huidige (defecte) server op het intern geheugen. Maar ik heb even het geld er voor niet. Los daarvan wordt het een beetje kapitaal krachtige hobby op moment ik even een reserver server te voorschijn weet te toveren.

De verreden GP's
Daar was ik al op gewezen door Hans de Jong die de mening was toebedeeld dat de verreden GP's beter kwijt gescholden kunnen worden. En ik denk dat dit inderdaad de beste oplossing is.
En met het oog op het feit dat het me niet zal verbazen dat de voeding de komende twee GP's ook niet binnen zijn, denk ik dat dat beter is. En neen, ik maak er meteen tijd voor op moment deze binnen is echter is heb ik gedurende mijn normale werkzaamheden niet altijd tijd om er achteraan te zitten. Ik heb daarnaast nog andere gedwongen activiteiten bezig waar ik ook bezig mee ben.

Geregistreerde gebruikers
Het is voor 'gasten' niet meer mogelijk te reageren. Ieder is vanaf nu verplicht zich te registreren. De komende tijd wordt wat makkelijker omgegaan met gasten die vanuit hun luie stoel het beter weten en ondertussen nog nooit een website gerund hebben.

Dat betreffende de stand van zaken zodat iedereen weet waar de website aan toe is. En ga er maar van uit dat een paar GP's missen. En tegen dit soort disasters valt alleen tegen aan te boxen als er geld achteraan zit. Want dit als hobby niet te financieren tenzij je 'Gekke Henkie' heet.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

CiteerOfficieel: Vettel opvolger Coulthard bij Red Bull
Duitser vormt koppel met Mark Webber

Sebastian Vettel vult de leegte op die David Coulthard aan het einde van het seizoen bij Red Bull achterlaat. De Duitse coureur wordt in 2009 de teamgenoot van Mark Webber. Dit heeft de renstal bevestigd tijdens een persconferentie in Hockenheim voor aanvang van de Duitse Grand Prix.

Dat was wel te verwachten :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Een logische maar ook zeker een goede keuze  !-! Denk dat Webber het niet makkelijk zal krijgen naast Vettel  ;)

Stefan

Niet erg onverwacht nee.... :neen: :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

#191
Nou,

Het was weer een Hamilton dagje vandaag... Y

Sterk gereden gewoon !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Gelukkig dat Glock z'n bolide voor een safety-car situatie zorgde waardoor er nog wat spanning kwam, anders had het niet zo'n interessante race geweest. Wel lekker voor Nelson dat ie ook eens een knappe positie pakt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

#193
Tsja,

Nelson had vandaag erg mazzel met de safety=car
Voor de rest vind ik m nog steeds niet veel bijzonders... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Hij had zeker geluk, verder ben ik het met je eens dat ie er weinig van bakt.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev