Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ook nog regen gehad zie ik...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Yup, rond 12 uur een buitje (baan was weer droog toen de pauze voorbij was) en rond half 4 nog een leuk buitje wat er voor zorgde dat de intermediates uit de bandenwarmers konden worden gehaald :)

Gelukkig zaten we op heerlijke plaatsen, op een overdekte tribune uit het windje :) (tribune Sud Oberrang)

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Gelukkig zijn de weersverwachtingen voor morgen beter, ongeveer 26 graden. Maar als het nat word weet ik iig waar ik moet gaan zitten  !-! ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Klaas

zo die vin van renault vond ik al niet mooi lijken..maar die van mclaren is helemaal lelijk...  :x het zal wel helpen..  Y

mooie foto's trouwens  !-!

Tim

Bij STR staat ie wel mooi, kunnen ze die stier mooi wat groter maken :D

Overigens reden ze gisteren bij Toyota ook met die rugvin. Alleen Ferrari, BMW, Williams en Honda hebben er nog niet mee getest :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ben er gisteren geweest. Het begon al gelijk goed met een heerlijk zonnetje, uiteindelijk werd het rond de 34 graden  8)

Heb natuurlijk veel mooie dingen gezien. 3 rode vlag situaties waarvan 1 door een flinke klapper van Fisichella bij het in komen van het stadion gedeelt waar ik toevallig getuige van was  ;) Maar wat ik het mooiste vond waren toch wel de proefstarts die ze hielden aan het eind van de ochtend sessie. Wat een heerlijk lawaai. Dit alles heb ik vast gelegd met de videocamera, ik zal proberen binnenkort wat op youtube te knikkeren  ;)

Mocht er ooit nog weer eens zo´n dag gehouden worden zal ik er zeker proberen bij te zijn, je zult nooit ergens zoveel F1 krijgen voor zo´n prijs (20 eurie)  !-!

Tim

Die starts deden ze bij ons helaas niet :(

En net wat Dennis zegt, als er weer eens zo'n testdag in de buurt is ga ik er ook zeker weer bij proberen te zijn :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

kortom volgende x met 3tjes (iig) heen ;) !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Gisteren ben ik naar de DTM geweest. We hadden Paddock kaarten dus heb weer wat intressante dingen kunnen zien. Uiteraard heb ik een paar foto's gemaakt. Ook had ik nog wat foto's van de F1 testdag van afgelopen donderdag in Hockenheim:






En de DTM:






Dennis Postma

En zoals beloofd heb ik nog 2 filmpjes op youtube gegooid  !-!

http://nl.youtube.com/watch?v=qJ0Zl1WX_MM

En daar mogen de proefstarts natuurlijk niet bij ontbreken:

http://nl.youtube.com/watch?v=UTPBhPpq3Pg

Tim

Lekkere filmpjes hoor Dennis !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Zeker lekkere filmpjes hoor.. Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev