Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

ik heeeeel misschien ook.. Y
Ik heb natuurlijk niet zoveel geld verdient als jij de laatste race, da's wel een nadeel.. ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

van de week maar eens puzzelen :)

Ze zijn daar wel lekker vlot met updaten. Bij een ander management spelletje hebben ze Turkije nog niet verwerkt  :?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

yep, vandeweek weer eens wat rommelen / verkopen / toch weer niet / toch weer wel... :q

Er zijn meerdere gunstige combinaties mogel;ijk in principe.
Of je gaat speciaal voor een bepaalde rijder of rijders of je gaat voor het teamverband met de motor en/of chassis.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Moet alleen fisichella nog een keer zien te dumpen :D

Alleen is het gat tussen fisi en de volgende coureur erg groot (minimaal 12 miljoen)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

yep, klopt ik heb ook fisichella Y
Van de goedkope rijders was hij namelijk wel de best scorende, maar om een echt betere 2e rijder te hebben, moet je flink in de tas idd... ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Daar heb je helemaal gelijk in. Dus eerst op de andere fronten maar aanpassingen doorvoeren :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Om een wat betere 2e rijder te kopen moet je vaak op iets anders ietsje in leveren  ;) Als ik me niet vergis kun je vanaf donderdag je team weer aanpassen. Hopelijk kan ik dan eindelijk een wat betere auto kopen  ;) Maar als dat lukt moet ik wel weer mijn 1e rijder vervangen  8)7

Marc Brouwer

Never change a winning team  _o_
"We Shall Not Be Moved"

Stefan

Ik heb nog niet echt een winning team gehad...... ;) :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Citaat van: Dennis Postma op 13 mei 2008, 09:22:10
Om een wat betere 2e rijder te kopen moet je vaak op iets anders ietsje in leveren  ;) Als ik me niet vergis kun je vanaf donderdag je team weer aanpassen. Hopelijk kan ik dan eindelijk een wat betere auto kopen  ;) Maar als dat lukt moet ik wel weer mijn 1e rijder vervangen  8)7

Had ik de afgelopen race gedaan, en dat pakte goed uit :) maar ga dat voorlopig niet nog een keer doen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

ik bedoel andersom.. heb een duurdere tweede rijder verkocht voor een toyota motor  8)7 snel weer omdraaien :P

Tim

Ben benieuwd of die STR3 nog een beetje gaat presteren. Zou wel een leuke investering kunnen zijn. Nu gaan ze bagger (worden ze goedkoper) en als die STR3 blijkt te werken heb je een mooie deal gemaakt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Tsja..
Je weet het niet van te voren, het blijft een gok... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dat is dit hele spelletje toch? :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev