Advertenties


Formule 1 deel 13

Gestart door matthew, 11 mei 2008, 20:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Als het net zo´s race als monaco oplevert mag het van mij regenen daar  >:D

Tim

Dan zie ik toch liever Kimi wat verder naar voren (ivm met het managerspel) en Alonso (omdat hij mijn favoriet is)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Sorry maar daar sluit ik mij niet bij aan. Ik ga voor Hamilton op 1, Raikonen 2 en een BMW op 3.  ;)

Stefan

ivm manager-spel ga ik ook voor raikkonen idd... Y

We zullen wel zien.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Klaas

ik kom er niet uit hoor  :D haha, de overwegingen die ik moet maken pff... nou gekozen voor alles middelmatig... kijken hoe dat bevalt  :q

Dirk Kuipers

Jaa hooor....
Nou, volgende week mijn team toch maar eens wijzigen..... Alweer beide rijders eruit...
(Raikkonen en Sutil)...

Tim

Wat een race!!! volop actie en met kubica een leuke winnaar :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Nou, wat betreft het manager spel, nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.  :x ;(

Maar jongens wat een race weer  :9~ Prachtig een 1-2 voor BMW met Kubica op 1 en een mooi gevecht tussen Vettel en Kovalainen  !-!

Tim

Vond die actie van Massa op Kovalainen en Barrichello ook wel aardig :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

Misschien gaat dat wel een leuke inhaalrace van Lewis opleveren :) Zou wel lekker zijn want volgens mij staat de Franse GP niet bekend om zijn spannende races (uitzonderingen daargelaten).

Denk wel dat ik er voorstander van ga worden dat er op circuits waar races worden gehouden niet meer mag worden getest....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Dat laatste lijkt mij ook helemaal niet zo'n raar idee  !-!

Tim

En op de circuits een slechte asfaltlaag neerleggen (netals in de hairpin in Canada) ;)

Komend weekend de 24 uren van Le Mans, ben benieuwd of Team Van Merksteijn de goede lijn uit de voorgaande races door kunnen zetten.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

tot op heden gaat het allemaal erg voorspoedig Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zo, zitten we allemaal al klaar voor de start van de 24 uur van Le-Mans?  ;)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev