Advertenties


Kleurcodes

Gestart door Weezle, 9 mei 2008, 17:46:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Weezle

Allo People,

Een korte vraag. Ik heb een aantal weken geleden mijn booskijkers binnen gekreen. Deze heb ik netjes behandeld met 2 lagen primer en
nu was ik klaar om de autolak erop te spuiten, deze heb ik besteld bij een winkel hier in de buurt. Nu heb ik alleen het volgende probleem, ik heb kleur E000823 doorgegeven aan de winkel, die kleurcode staat tenslotte in het portier van mijn auto. De winkel heeft deze kleur netjes besteld, alleen als ik het nu op de booskijkers spuit word het eerder silver dan blauw (wat de kleur van mijn auto is).

Nu de vraag, wat voor kleurcode heeft jou auto en wat voor kleur is het? Misschien dat ik er dan nog achter kom of het daadwerkelijk de goede kleur is die in mijn auto staat of dat ik een andere kleur moet hebben.

Greetz..

cabriolet

432 is mijn kleurcode dit is metalic blauw

Weezle

#2

Heb je misschien een foto :o? Dan kan ik een beetje vergelijken met mijn eigen auto kleur :).

cabriolet


Weezle

#4
Whoops, ik heb dus gewoon het hele verkeerde kleurtje besteld.. Naja, jammer dan, ik ga zo nog even de goede kleur halen om mijn booskijkers te spuiten :). Thx for the information!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev