Advertenties


Legal Streetraces Drachten

Gestart door Alex Verloop, 6 mei 2008, 17:19:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Decepticon#1

We kunnen wel even een combi maken van de verschillende meetings in Drachten. Als Achterop nu even voor wat fraaie pics zorgt (maar mag ook schrijven uiteraard) en Oom Lex en ik even wat schrijven dan komen we een heel eind denk ik. 8 augustus zijn we wel weer van de partij dacht ik zo.

Dirk Kuipers

8 augustus ben ik "helaas" (dat ik deze meeting mis, niet dat ik op vakantie ben) met vakantie... Laatste keer wil ik er toch wel bij zijn.. Net als vorig jaar alleen de laatste keer dus....
Of 't met de meg is moet ik nog maar even afwachten... :)

Veel plezier alvast. :)

Alex Verloop

Maar even Uppen  !-!

Wie komt er vrijdag a.s.?

Verzamelen we weer bij de Mac? Of ieder voor zich?

Jaap de Jong

Thx voor de up :) Ik ben het weekend in het noorden dus kan wel even langs komen rijden .. verzamelen bij Mac lijkt me handig want ik weet niet waar het is ;)

Alex Verloop

Lijstje dan maar even ;).
Tijd moeten we samen maar even overleggen, weet namelijk niet hoelaat de rest van plan is daar te zijn ;)

Mac;
1. Japsen
2. AVMJ

Rechtstreeks;

peterachterop

Mac;
1. Japsen
2. AVMJ
3. Peter (cupralicious), nog niet zeker.


Rechtstreeks;

Jaap de Jong

Heb je adresgegevens van de Mac waar we willen afspreken? Peter ik kom langs Groningen... misschien kunnen we daar ook ergens afspreken en dan naar Drachten rijden? :)

Decepticon#1

McDonald's
Omloop 54
9201CC Drachten

Decepticon#1

Buienradar zegt dat het vanaf een uur of 5 gedaan is met de buien, dus dat zou net kunnen qua meeting. Is het nog steeds zo dat we bij de Mac afspreken rond 5 uur?

peterachterop

Mac;
1. Japsen
2. AVMJ
3. Peter (cupralicious), nog niet zeker. Kom zeker niet. hoop voor de rest dat het vandaag nog droog gaat worden.


Rechtstreeks;

freek

jongens suc6

wou er graag bij zijn maar me megantje staat nog bij de spuiter is maandag pas klaar. en om nou in klaas zijn te gaan vind ik ook zo wat
only men of stihl

Alex Verloop

ben weer heelhuids overgekomen ;).

Peter; Als je geen plek naast de tv meer hebt hoor ik het wel heh ;) Feli maatje@!

peterachterop

Ik kan dus opmaken dat peter de uitset bijna compleet heeft?

Decepticon#1

#73
Héhé. Ik had wederom 'Best of under the hood' en was 3e bij de publieksprijs. Maar ook Alex deed het prima. Na vorige keer 'Best of exterior' had hij nu 'Best of interior'....dus jij ook feli Lex, dik verdiend! Verder was de meeting behoorlijk goed bezocht en stonden er ook veel dikke auto's binnen van o.a. Unique Identity en Streetgasm. Maar Lex en ik wisten het publiek ook zeker te boeien!




Alex Verloop

Heb me cam vannacht in de wagen laten liggen, zal hem zo ff ophalen ;) en mijn pics posten. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev