Advertenties


Electrische achterramen

Gestart door Robin, 5 mei 2008, 16:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Hoi

Ze doen het niet  ;( ;( ;(

Nu heb ik er vanmiddag 1 uit elkaar gehaald (volgens de FAQ).

Beetje schoongemaakt van binnen en opnieuw ingevet. Wat blijkt nu, gaat het raam alleen open.

Hij wil gewoon niet dicht ;(

Als ik de schakelaar omhoog trek en duw dan op het raam, beweegt hij ook niet.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Schakelaar stuk.. Even de linker en de rechter stekker omwisselen.. Even een stukje afbreken dan past het.. Als ze dicht zijn gewoon even op de sloop een andere halen.. Heb vroeger meerdere schakelaar stuk gehad..


Robin

Ok klink goed.

Maar ze doen het allebei niet he? Daarom heb ik er dus de degene aan de bestuurderskant losgehaald (###werk trouwens) en kreeg ik hem zover als dat hij nu is. Het raam aan de bijrijderskant doet helemaal niks. Ik voel het motortje (denk ik) wel trillen, maar er zit geen beweging meer in ;(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Ok, jammer man..! Dan zal mogelijk iets met dat ene motortje aan de hand zijn..

Robin

Ik heb er nog ff over na gedacht, en als ik gewoon 2 draden van mn accu erop hang, doet hij het wel 2 kanten op. Dus wellicht TOCH de schakelaar. Probleem is als ik dat test, en hij wil niet meer dicht, moet ik weer mn hele auto overhoop halen :P

Ik test het wel als ik een dagje vrij heb ofzo  o-)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Als het met spanning erop wel werkt dan is idd je schakelaar stuk,even de kleur van je stekker onthouden en het aantal aansluitingen op je schakelaar tellen (5of6)en even nieuwe halen.(je kunt natuurlijk ook de schakelaar meenemen).

Robin

Citaat van: matthew op  5 mei 2008, 20:37:09
Als het met spanning erop wel werkt dan is idd je schakelaar stuk,even de kleur van je stekker onthouden en het aantal aansluitingen op je schakelaar tellen (5of6)en even nieuwe halen.(je kunt natuurlijk ook de schakelaar meenemen).
Ja inderdaad, dank voor jullie reacties :)

Ik test morgen even de andere schakelaar op dit raam, er is alleen geen sloop hier in de buurt die een megane heeft staan, laat staan 1 met electrische achterruiten ;(

To be continued..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Dan even langs de dealer gaan het kost geen honderden euro's.Prijs opvraag kun je altijd doen,kun je zelf nog beslissen of je het dan doet ja of nee.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev