Advertenties

keyless vraag Renault Mégane 3-DRS 1.6 16V DYNAMIQUE LUXE

Gestart door vertcitroen, 4 mei 2008, 12:43:29

Vorige topic - Volgende topic

vertcitroen

Ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van een Renault Mégane 3-DRS 1.6 16V DYNAMIQUE LUXE Vert Citroen. uit 01-2003
Nu heeft mijn pa een 1.9Dci fully loaded en hij zegt dat het welleens kan zijn dat mijn versie geen keyless entry heeft, ik moet zeggen dat ik dit nog niet getest heb, aangezien de megane nu nog bij de renault garage staat en ik hem pas over 2 weken kan ophalen was ik even benieuwd of iemand hier mij uitsluitsel over kan geven.

Birt

Dit is een Meg2.
En zo uit mijn hoofd heeft die uitvoering idd geen keyles entry. Dit is sowieso alleen op de modellen met een kaart. Dus als je sleutels hebt, dan heb je het in elk geval niet.

vertcitroen

Ik heb wel een kaart bij deze megane, volgens mij ook knopjes aan de portieren

vertcitroen

oh verrek ja ik zie nu dat ik per ongeluk in het meganeI  topic zit en heb een megane II  l-
laten we het houden op een beginnersfoutje

Renier

Citaat van: vertcitroen op  4 mei 2008, 12:55:21
Ik heb wel een kaart bij deze megane, volgens mij ook knopjes aan de portieren

Je bedoelt de zwarte sensoren op het portier achter de deurgreep? Dat heeft elke Megane II, ongeacht of hij wel/niet is uitgerust met het keyless entry systeem.  :)
Elke Megane II is hierop voorbereid. Als je in de kofferbak kijkt, onder de bekleding bij de achterbank, zie je daar ook een kabel liggen voor dit systeem.

Heb zelf een Dynamique comfort uit 2003 en die heeft het niet. Weet niet of de luxe het wel heeft. Kan zijn dat het voor ale modellen een optie was waarvoor betaald moet worden.

Er zijn erg veel storingen met het systeem geweest, vooral met de ph1 modellen (< 2006), dus missen doe ik het niet. ;)

Moderators, misschien kan dit topic worden verplaatst naar Megane 2?

vertcitroen

Ok nou ik denk dat ik nog even 2 weken geduld moet hebben.
vreemde is dat ik ook zag dat er in de advertentie staat dat er regensensors op zitten maar op de standaard uitrusting staat dat het er niet op zit.  volgende keer moet ik toch even wat beter gaan opletten. voor de rest is het een heerlijke bak om in te rijden!

Renier

Heb je wat om naar uit te kijken... :)

Regensensor heeft volgens mij elke Meg II, ik heb hem ook en het is een mooi systeem, al werkt hij soms niet helemaal op de momenten die je zelf zou willen. Bij de Ph2 is het dan ook verbeterd.

RdW

als je knopjes in de handgreep hebt, dan zit het er op volgens mij...

op mijn dyn.lux zit het iig wel... Y

Renier

Citaat van: Remko de W. op  4 mei 2008, 16:59:15
als je knopjes in de handgreep hebt, dan zit het er op volgens mij...

Nee, ik heb die knopjes ook maar geen keyless entry!

RdW

je bedoelt de glaasjes achter de deurgreep, of het knopje in de handgreep...

de glaasjes is idd standaard..

Renier

Dan haal ik glaasjes en knopjes door elkaar ja, knopjes heb ik inderdaad niet.  :)
Stom dat Renault het halve systeem standaard inbouwd en alleen met bijtelling het werkend afleverd. Maar ze moeten natuurlijk ergens hun geld mee verdienen

Jacob

Bij mijn weten zit het Keyless entry systeem wel op de dynamique luxe uitvoeringen.

vertcitroen

ik zou ze bijna morgen gaan bellen.... begin toch benieuwd te worden  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev