Advertenties


spuiten interieur

Gestart door rik, 31 januari 2005, 19:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rik

whehehehe ik geef niemand de schuld hoor jongens  ;D

Ik was ook al van plan om een primer te gebruiken, maar ik dacht...........toch ff navragen.  ;D
Na al deze reacties blijf ik bij dit besluit. Morgen ff aan de slag.
Bedankt  :D

Dennis Postma

Suc6  :D en wel ff pcs maken he van het eindresutaat  ;D

Ferdi

heel verstandig  ;)  :D suc6!

RMCMichiel

hoe haal je al die verschillende onderdeeltjes los, bijvoorbeeld raamslinger, blowstrip (vlak bij voorruit), blowroosters en deugreep binnenkant??

wess


RMCMichiel

 :-X dus gewoon t breekijzer ertussen rammen?  :) Het leek mij wel leuk om de rand waar de lucht naar de ruit uit komt dezelfde kleur te spuiten als de carosserie, geel... What do u think?  :-\

wess

ff serieus:

die voorste lucht gaten bij je vooraam zitten vast aan je dashboard. gewoon je dashboard loshalen ( doormiddel van de tweeter kapjes verwijderen, dan torx erin, dan wel meteen beetje geweld kan je het hele dashboard verwijderen.
dan afplakken en spuiten maar  :D

RMCMichiel

Ok, had m er laatst ook al uit omdat enkele lichtjes achter het middenconsole van de blowerregelaars het niet deden. Irriteerde me als de ziekte.

Maargoed, die blowstreep voorin, ik neem aan wel ff licht opschuren en kunststofprimer erop en dan geelspuiten?
Denk je dat het mooi is?

wess

ik heb het zelf zwart gespoten :D

RMCMichiel

zie je dat verschil dan wel? heb je zeker een zwarte rmc?

ff wat anders, een zonneband die overloopt of bijvoorbeeld 50%, is dat toegestaan? dan zou ik in principe n stuk folie voor kunnen doen als zonneband...  :-\

wess

volgens mij mag dat officiel ook niet

RMCMichiel

maakt het erg veel uit wat voor soort spuitbusje je gebruikt voor die strip aan de voorkant, (en eventueel de achterlichtomlijsting, wat nu nog zwart is... ) die wil ik ook geel, maar zit volgens mij gekit?

peterachterop

Dat is een compleet deel dat bovenstuk van je dashboard.
Je kunt het het beste dan gaan afplakken zoals gezegd.

Spuitbus maakt nowel verschil maar ga zeker met blanke lak erover zodat je niet later door iets wat er langs schuurt een kras ziet. Als je het wilt hebben zoals Jan nu heeft, tja, breng het dan naar een spuiter.

http://jan.oehaha.nl/project/2005/jan2005.html

wess

Citaat van: RMCMichiel op 25 maart 2005, 00:51:30
maakt het erg veel uit wat voor soort spuitbusje je gebruikt voor die strip aan de voorkant, (en eventueel de achterlichtomlijsting, wat nu nog zwart is... ) die wil ik ook geel, maar zit volgens mij gekit?

gewoon ff  schuren met lichte korrel P360 ofzo. daarna ontvetten/schoonmaken. en dan ff spuiten in de desgewenste kleur

Andy

Hoe kun je de blowroostertjes loshalen? (die ovale)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev