Advertenties


spuiten interieur

Gestart door rik, 31 januari 2005, 19:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wess


peterachterop

Citaat van: Andrew op 26 maart 2005, 08:44:09
Hoe kun je de blowroostertjes loshalen? (die ovale)


Zal straks wel ff een uitleg neerzetten en eventueel de foto's.
Ik ga vandaag ook beginnen met de demontage van t dashboard. Ben van plan om het interieur mooi zwart te spuiten.

RMCMichiel

ey Peter,

graag, ben benieuwd.

ga je het interieur zwart doen? wordt het dan niet n beetje eentonig of doe je er accenten aan?
wat zeg jij ervan om die lange blowstreep bij voorruit geel te spuiten?

peterachterop

Toen ik mn megane net had heb ik de bovenkant van het dashboard met geel leer overtrokken dat irriteerd enorm in het raam door weerkaatsing. Het zou heel erg mooi kunnen lijken maar ik denk dat de weerkaatsing in de ruit gaat afleiden.

Ik heb daarna alles er weer af gehaald en het dashboard is geheel zwart gespoten en staat nu erg strak.

De foto's volgen zo dadelijk wel ga gelijk even kijken hoe ze er het makkelijkste uit gaan (en ook weer in willen).

RMCMichiel

 ::) daar zit wel wat in, denk je dat zo'n klein streepje veel spiegeling geeft...? ben benieuwd naar de pics :D

wess

zwart met chrome accenten heb ik zit er wel ok uit hoor  :D

RMCMichiel


peterachterop

Je zou kunnen proberen om te kijken of een stuk wit papier op de plek van het rooster veel spiegeling geeft.

wess

moet nog een hoop chrome bestellen. maar eerst mijn km teller repareren (die leidt een eigen leven)
daarna volgen pics

Kier

Ik wil ook wat onderdelen gaan spuiten, maar dan in de kleur van mijn auto. Waar halen jullie die lak vandaan (spuitbus???)? gewoon bij de renault dealer?

Gr.
Kier


RMCMichiel

 :) DAT ZEG IK:  GAMMA !! ;D

Edgar

Ik heb een liter laten mengen hier bij een auto speciaalzaak. Kostte me 80 euries. 1 op 1 mengen met verdunner en je kunt er een 3/4 auto mee overblazen moet je alleen wel een compressortje hebben en een verfspuit.... Is allicht goedkoper op de lange termijn als de spuitbussen...

RMCMichiel

 :-\ khad op n zonnig dagje (zijn er niet zo veel meer dezer dagen :'() even mn gele ruitenkrabber neergelegd in hetzonnetje, inderdaad behoorlijk irritant tijdens het rijden, laat staan een heel geel dashboard ???

grtz michiel

Kier

Dus als ik bijv. mijn deurgrepen wil spuiten.. dan heb ik nodig?

Primer?
Lak
Beschermlaag?

Ook nog een grondlaag???

Jaja ik weet het.. ben een leek :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev