Advertenties


spuiten interieur

Gestart door rik, 31 januari 2005, 19:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rik

Beste mensen,

Ben van plan een aantal onderdelen (luchtroostertjes enz.) van het interieur te spuiten in aluminium kleur. Omdat een aantal van jullie dit ook gedaan, was mijn vraag wat voor verf jullie gebruikt hebben. Speciale verf of gewoon iets van de bouwmarkt? ??? En blijft dit zitten;heb je niet snel dat het eraf bladert.
Hebben jullie het ook nog voorbehandelt?
Misschien dat een aantal van jullie nog foto's gemaakt hebben en die willen plaatsen. Sturen naar g.lange@hccnet.nl mag ook. :D

Ik wacht de reacties af 8) Bedankt alvast

Groeten,
Rik


wess

gewoon normale lak, maar wel effe licht opschuren

succes :D

Dennis Postma

Goed ontvetten, heb zelf Motip lak gebruikt. dit kun je o.a bij Halfords en Brezan kopen? :D

Ferdi

lichte schuren met een fijne korrel en ontvetten... en vergeet niet eerst een kunststof hechtprimer te gebruiken!
en daarna dus de lak, wat ik gebruikt heb is, is de zilver metallic lak van Motip  ;)



zie hier mijn resultaat  :D

Tuned

omdat mijn auto toch al bij de spuiter stond heb ik gevraagd of ze dat nie gelijk mee konden spuiten in de klaur van de auto, maar wat ferdi verteld kan je het zelf doen  :D

rik

Bedankt mensen  :D

Dus voorbehandelen met een primer is toch wel aan te raden. Ga vanmiddag ff verf halen en dan aan de slag.
@Ferdi: Ziet er zeker goed uit  8)

Ferdi


wess

primer is niet echt nodig. gewoon zorgen dat goed licht opschuurt :D

Ferdi

dan gaat het bij jouw lekker bladderen wess na verloop van tijd  ;)  :D
ik heb het zelf meegemaakt  ;D

wess


Ferdi

ik raad het gewoon aan om dat spul te gebruiken... het is er niet voor niets  :D
want niemand zou zo goed kunnen schuren net als jij  ;D  ;)  :D

wess

dat beshouw ik als een compliment.

maar dat is nu juist het punt!. dat niemand een beetje goed voorbewerkt...... dat heb je die troep helemaal niet nodig

Dennis Postma

Sorry maar ik heb ook geen primer gebruikt, net wat Wess zegt, gewoon licht opschuren en zorgen dat de spullen goed ontvet zijn, ff een grond kleurtje er op zodat de kleur er wat mooier uit komt en zelf heb ik als laatste nog 1 a2 lagen blanke lak er op gespoten, heb niet echt te klagen over het resultaat, ga echter wel de kleur waarschijnlijk veranderen in een wat donkere tint wat iets mooier staat bij het frontje vd radio en wat niet zo veel gebruikt word want je begint de aluminium kleur steeds vaker te zien ?;)

Ferdi

dat is het ook Wess ?:D
daarom raden we hem aan om het beste kunststofhechtprimer te gebruiken ?;) niets negatiefs bedoeld tegenover jouw of die jongen, maar ik zou het jammer vinden als dadelijk alles gaat bladderen bij hem ?:D

wess

dat is waar, anders krijg jij weer de schuld  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev