Advertenties


Folia Tec en de carbon look..

Gestart door Tuned, 31 januari 2005, 13:43:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

ik was van het weekend in duitsland en kwam toevallig in de supermarkt, dus na enige tijd gesjopt te hebben kwam ik in het pad van de tijdschriften, en ja hoor opel tuning, vw tuning bmw tuning enz..
en gelukkig ook eentje algemeen, daar in zag ik heel snel een stukje staan over folia tec en het geven van een carbon look aan je motorkap, gewoon folie eroverheen en klaar, stond bij dat het snel te doen was (voor hun dan) en dat het super sterk is, aangezien folia tec toch wel een van de betere merken is is het ook niet geheel afteraden om bijv. spiegels/dakspoiler/evowing,motorkap enz te laten folien?

prijs van bijv. een motorkap van echt carbon is 600 euro en een rotaro vleugel is ook in de 500 denk dat je voor een lagere prijs de zelfde look kan krijgen alleen ishet dan natuurlijk geen echt carbon maar who cares  ;D

http://foliatec.de/1_english.shtml

Tuned

zelf zit ik even te denken over carbon look op o.a. middenstuk van mijn voorbumper, booskijkers,motorkap,spiegels,deurgrepen,dakspoiler en evo wing.

als dat nu betaalbaar is dan ook een windsplitterzelf maken en deze ook met carbonfolia laten voorzien, ben nog even aan het wachten op een prijsje...

ids

Ik ben hier zelf ook wel erg geinteresseerd in! dus als je wat weet laat het even weten :D

Erix

Vergis je niet in de prijs van Folia-Tec. Zij vragen nogal erg veel voor hun spulletjes.

2 jaartjes geleden had prijs aangevraagd voor special blinderingsprut. Toen schrok ik iig zo erg dat het maar heb laten varen. Tja tis wel kwaliteit ja... maar blijf toch een NL-er eh...  :P
ZX-Audio · the finest audio products around

Tuned

Citeermaar blijf toch een NL-er eh
...

tunen kost geld, speciale wensen kost geld en deze NL-er woont nu in D ;)

gewoon even een prijs afwachten en kijken wat ik er mee doe, staat nog niets van op hun site,...jammer

Tuned

#5
MotorhaubenFolie CarbonLine
T?uschend echte Carbon-Optik durch Mattglanz-Effekt! Die kosteng?nstige und einfache Alternative, einen ?berzeugenden Rennsport-Look zu realisieren.

?T?uschend echter Carbon-Look
?Digitaldruck
?Optimales Druckbild und hohe Farbbrillanz durch extrem hohe Aufl?sung
?3-lagige Qualit?t: formstabil, kein R?ckschrumpfen, kein Ausbleichen
?Waschstra?en- und Witterungsbest?ndig
?Temperaturbest?ndig von -40?C bis +120?C
?Sehr gute 3D-Verklebbarkeit
?Umempfindlich - auch gegen Batteries?ure
?Hohe Klebkraft
?Individuell zuschneidbar

Carbon-Anthrazit Variante 1 Ma?e: 150 x 130 cm ?184,-
Carbon-silber Variante 1 Ma?e: 150 x 130 cm? ? ? ?184,-



**p.s.** heb ook even een mailtje de deur uit gedaan richting restyle mbt of het een goede folie is en of zij het kunnen plakken en natuurlijk een prijs hieraan verbonden  :D**

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev