Advertenties


n.v.t

Gestart door glaerox, 22 april 2008, 08:24:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

glaerox

n.v.t

JanH

Ten eerste proficiat dat je de dader hebt kunnen achterhalen en dat deze nu ook nog wil meewerken!!

Naar mijn idee stelt de verzekering eisen aan degene die de taxatie uitvoert en wordt deze taxatie uitgevoerd door de schade expert van de verzekering zelf. Of zit ik er naast??

glaerox

#2
n.v.t.

JanH

Lijkt me dat je dat bij het bedrijf laat doen waar je ook de reparatie laat doen. Je geeft zelf aan dat het de draagarm is. Kan dus ook iets anders zijn. Als het enkel om de onderdeelprijzen gaat zou je contact kunnen opnemen met b.v. Brezan.

glaerox

#4
n.v.t.

Benjamin Renon

Je kan voor advies toch altijd bij de dealer aankloppen lijkt me. Bij ons komen soms ook mensen met de vraag of we hun schade willen schatten en dat doen wij dan gewoon. Lijkt mij een kwestie van service...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Ja, je kunt het toch gewoon zien als een (vrijblijvende) offerte.
Je kunt toch gewoon vragen bij een dealer wat het kost om iets te repareren?? Net als je bij een bakker vraagt wat een brood kost?
Volgens mij hoeft zoiets geen geld te kosten?

glaerox

#7
n.v.t

Paul

Kan ook zijn, dat Het subframe ook krom is.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Roy S.

Citaat van: Paul v Dijk op 22 april 2008, 18:26:29
Kan ook zijn, dat Het subframe ook krom is.

Alleen een draagarm rijd je niet zomaar krom. Dan heeft je subframe idd ook een flinke tik gehad. En als die ook vervangen moet worden heb je aan 450 euri niet genoeg...;)

glaerox

#10
n.v.t.

Roy S.

En wat was er volgens de dealer mis mee?

glaerox

#12
n.v.t.

glaerox

#13
n.v.t.

xforce

Als je het moeilijk wilt maken dan het is, kan het inderdaad een lang verhaal worden, met alleen maar nadelen voor jezelf.
Ik snap ook niet dat je dit soort reparaties zelf wilt gaan uitvoeren.
Het enige dat ik me dan kan bedenken is dat je winst wil maken op de situatie.

Zet de auto gewoon bij een schade-herstel-bedrijf neer, met evt vervangend vervoer. En speel de totale kosten door naar de verzekering van de andere partij. Dan heb je duidelijk en netjes de rekening zwart op wit.
En wat kan het jou schelen wat het de verzekering kost. Wat kapot is wordt hesteld (of evt. vergoed) en niet anders.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev