Advertenties


ovale hoedenplank speakers

Gestart door oedje, 21 april 2008, 15:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oedje

hallo,

ik heb een paar weken geleden een megane coupe uit 1996 gehaald. en nou had ik hiervoor een renault clio uit 1992 en daar zaten in me hoedenplank ovale 6x9 speakers. nou wou ik ze ook weer in me megane leggen, maar nou heeft een vriend van me dezelfde auto en daar heeft de vorige eigenaar ook ovale speakers in de hoedenplank liggen, maar hij heeft de hele metalen onderkant ervan omgebogen om ze erin te leggen. nou wil ik ze gewoon mooi afwerken zonder omgebogen metalen delen, maar nou is mijn vraag of ze er gewoon inpassen, of moet je plaatjes en metalen deeltjes gaan wegzagen enzo. heeft iemand ervaring met ovale speakers in de hoedenplank.

alvast bedankt.


Klaas

onder de stof in de hoedenplank achter de hoofdsteuntjes;) van de achternbank (waar dus de orginele) inzitten zit een plastic kap. die kun je weghalen. dan moet er voldoende ruimte zijn.  !-! snap niet waarom iemand metaal moest wegbuigen etc..

oedje

kijk dat is nou es handige nuttige en uitgebreide informatie, ik ga het proberen, kreeg alleen die zwarte schroefjes of wat het ook zijn niet los met mijn vingers, dus ga het als ik tijd heb cker proberen.

ja bij die van mijn vriend is de onderkant waar metaal zit helemaal omgebogen, en weggesneden, en dan niet mooi afgewerkt. dus ik dacht ik vraag het ff aan de experts.

heel erg bedankt.

Klaas

bij mij waren die zwarte schroefjes torx.. maar dat is een phase2. ik weet niet hoe dat bij de phase1 zit.. bij de bouwmarkten zijn schroeverdraaiers met een kort handvatje te krijgen. die zijn het beste !-!

oedje

nee ik bedoel als je de achterbank inklapt en dan die soort dopjes die de stoffen plank op zijn plaats houd.

matthew

Kun je met een bekleding wipper er zo uit trekken,kan ook met een schroevendraaier eronder maar dan gaat die waarschijnlijk buigen en eventueel breken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev