Advertenties


cabrio raam reinigen

Gestart door cabriolet, 20 april 2008, 19:44:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

cabriolet

mijn achterraam van me cabrio is niet echt meer doorzichtig nu heb ik gekeken en heb een potje gevonden van MHW cabrio scheibenreiniger maar het staat in het duits
weet iemand hoe je dit moet gebruiken



Timo Zuiderduin

O, die had ik ook!

Geloof dat je het eerst moet insmeren met dat spul,.. goed uitwrijven en daarna met een droge niet pluizende doek nog eens goed uitwrijven

cabriolet

#2

werkte het ook bij jou of niet

Timo Zuiderduin

klein beteje, maar verwacht geen wonderen!

Nick Mattheus

ik heb hier een reiniger liggen van BMW, heb deze in de tijd bij een spoiler bij gekregen die ik ging ophalen...

dit spul werkt echt wel goed vind ik, het is een speciaal productje voor plastiek raampje bij stoffen daken van een cabrio... ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

#5


welk merk is dit dan

Reinier Goorden

Meguiars heeft hier ook wel spul voor. Laatst op de meeting in nieuwegein hebben ze het nog gedemonstreerd Y

Nick Mattheus

was dat niet voor het dak zelf, reinier?

anders heb ik effe een stukje gemist denk ik :D

zal wel ongeveer hetzelfde zijn als die tube van de reiniger die ik heb en bij mij werkt het goed ;)...

probeer anders zelf eens iets he ;) dan weet je het toch direkt ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Joost-cabrio

Meguiars heb ik zelf thuis ook voor mijn achter raam,
ben er goed tevreden over, het zijn 2 flesje een witte en een blauwe en een ronde spons.

ik heb ook al veel dingen geprobeerd, niet dat mijn raam zo slecht is maar ik wil het voor zijn.


Greencabrio

Hey Probeer eens PLastix van Meguiars ik heb nu 2 cabrio's gehad en bij allebei werkt het ideaal. Werkt ook erg goed op de kop- en achterlampen. Het herstelt kleine krasjes en reinigt je raam. Super!!

cabriolet


Reinier Goorden

Citaat van: Nick Mattheus op 23 april 2008, 00:02:54
was dat niet voor het dak zelf, reinier?

anders heb ik effe een stukje gemist denk ik :D

Bij annemarie hadden ze een stukje van het raam gedaan. Je hebt dus wat gemist, whehe.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev