Advertenties


Nieuwe achter en voor bumper

Gestart door Francois, 20 april 2008, 18:27:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Francois

Maar de prijs is dat ook heel veer duurder denk ik toch?Welke bumper heb je van hun? en bevalt hij?

Heb ook contact gehad met varsseveld tuning, iemand daar ervaring mee?



matthew

Al zou het iets duurder zijn,je hebt toch liever kwaliteit op je auto dan dat je iets zou kopen wat voor geen meter past of uiteindelijk niet mooi staat,dat zou dus zonde zijn.

Francois

Daar heb je gelijk in, maar krijgt tegenwoordig bij iedereen pas garantie.

maar vraag gewoon de mening van andere

paikey

@matthew:Hoe paste jou voor bumper des tijds op jou megane?
               Ik wil die bumper ook hallen maar dan bij www.cardesign-online.be

wouter arnouts

ik had de vulcano ofzo erop zitten hij paste redelijk maar hij is toen vernield door vandalen grtz

Reinier Goorden

Citaat van: Francois op 25 april 2008, 00:06:16
Daar heb je gelijk in, maar krijgt tegenwoordig bij iedereen pas garantie.

maar vraag gewoon de mening van andere

Hoe kom je aan die wijsheid? Moet de eerste nog tegenkomen hoor die pasgarantie geeft. Bijna enkel de abs bumpers passen behoorlijk.

Francois

Als je overal een beetje kijkt, geven ze allemaal garantie dat als hij niet past, je geld terug krijgt, Teminste waar ik kijk wel.


paikey


Francois

http://link.marktplaats.nl/163832806

Hier bijvoorbeeld, staat duidelijk bij, met pas garantie

Reinier Goorden

Dan zou ik eerst maar eens meer informatie vragen 8)7

Francois

Nou heb contact gehad, mits er niet aan geboord of iets dergelijks is, en hij past niet kan je hem terug brengen en krijg je geld terug.
Ga misschien morgen of zondag even kijken dar.

matthew

Citaat van: paikey op 25 april 2008, 11:04:40
@matthew:Hoe paste jou voor bumper des tijds op jou megane?
               Ik wil die bumper ook hallen maar dan bij www.cardesign-online.be


Perfect ik heb niks hoeven aanpassen,dat geldde ook voor mijn achterbumper,je moet er alleen zelf voor zorgen dat je de gaten va de bevesteging op de juiste plaats maakt.

Francois

Heb de bumpers vandaag gehaald, en ga volgende week beginnen met passen. maar zoals het eruit ziet passen ze goed.Maar dat weet ik dus volgende week zeker.

paikey

Welke bumpers heb je gehaald?

Francois

Zal heel even kijken hoe ik precies de afbeeldingen kan toe voegen op de site, Dan kan ik ze laten zien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev