Advertenties


Nieuwe achter en voor bumper

Gestart door Francois, 20 april 2008, 18:27:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Francois

Hallo wil even jullie mening hebben, Ik wil op mijn megane phase 1 uit 98 andere bumpers op zetten, maar de achter bumper die mag niet te laag worden, moet nog gewoon overal overheen kunnen enz.

Wat voor een achter bumper raden jullie mij aan?

Tec.X


Klaas

dat is een ieder voor zich natuurlijk  Y de een vind dat mooi de ander dat.. ben jij erg laag dan?

Francois

Nou volgens mij is hij wel iets verlaagd, niet veel iig.
Dus de bumpers die overal te krijgen zijn zijn allemaal redelijk de zelfde hoogte?


Klaas

nee dat niet, .. maar als jij niet erg veel verlaagd bent?? (Wat is een beetje) dan kan het

ik heb overigs geen bumpers rondom (orgineel dus) maar voor mij is het ook uitkijken hoor.. (ik ben wel +/-6cm verlaagd). dus ja.. blijft jou keuze !-!


Dirk Kuipers

Ik vind de achterkant eigenlijk niet zo'n probleem.... Die steekt ook helemaal niet ver uit waardoor hij best wat laag kan zijn.
De voorkant, dat is minder, omdat die verder bij je wielen vandaan zitten...

paikey

Het is idd wat dirk zegt,de achterbumper is het probleem nie (die ligt al in de schuur) maar ook ik heb het
probleem om een voorbumper te zoeken en side skirts,de side skirts ben ik inmiddels wel uit maar ook ik zit nog over de voor bumper te twijfelen,aangezien mijn megane wel verlaagt is (4,5cm).
Heb nu een cubra lip er onderhangen maar die hangt ok maar 5cm van de grond :q
Ik heb nu het oog op deze voorbumper:


ik weet alleen niet hoe hoog deze is vergeleken met de orginele bumper.
Misschien kunne jullie mijn en Francois tegelijk helpen  o-)

Klaas

dat bedoel ik ook hoor met drempels.. de achterkant gaat bijna altijd wel goed.. de voorkant is uitkijken.. ik heb toch regelmatig een schuurmomentje.. :neen:

paikey

dat heb ik nu idd ook vandaar dat ik ff wil weten hoe hoor die bumper is ;)

matthew

@Francois

Bumper keuze is ieder voor zich natuurlijk,maar de rs achterbumper van sk heb ik altijd een hele mooie gevonden.

@Paiky
Ik had die voorbumper ook op mijn coupe en ik was 4 cm verlaagd en had dan nog 9,5cm speling over met de grond als je op vlak wegdek stond,maar deze bumper steekt wel net iets verder naar voren dan je originele en dat maakt het juist weer om wat voorzichtiger te zijn bij de drempels.
Maar staat wel hartstikke mooi.(al zeg ik het zelf dan)

Decepticon#1

RS Achterbumper blijft helemaal da bomb! Is altijd goed ook qua laagte.

Francois

Heb nu namelijk de achterbumper van bad boyke eronder zitten, dit is een sydl tuning bumper van een golf 4 aangepast voor de megane maar deze is achteraf te laag.Bij het minst geringste raak ik hem.De bumper is vanaf waar hij begint bij de kofferklep tot aan de onderkant 52cm.De normale tuning bumpers voor de coupe zijn lager als 52cm toch?Of zijn die ook zo hoog?

Heeft iemand trouwens ervaring met bumpers van de site spoilertje.nl?



Nick Mattheus

voor bumpers zou ik eens bij de clubsponsors gaan zien ;)

als er dan iets mis is kan je nog altijd via het forum uitleg vragen aan de clubsponsors hier ;)

en 52 cm is denk ik wel wat lang ja... of ben ik nou verkeerd?? :?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Francois

iemand anders met wat richtlijnen over de hoogte van de bumpers?

wouter arnouts

ja ik heb een bumper gehad van spoilertje is een redelijk bedrijf maar zou eerder voor nl power of rb cartuning gaan is de kwaliteit net iets beter grtz


Citaat van: Francois op 22 april 2008, 19:25:13
Heb nu namelijk de achterbumper van bad boyke eronder zitten, dit is een sydl tuning bumper van een golf 4 aangepast voor de megane maar deze is achteraf te laag.Bij het minst geringste raak ik hem.De bumper is vanaf waar hij begint bij de kofferklep tot aan de onderkant 52cm.De normale tuning bumpers voor de coupe zijn lager als 52cm toch?Of zijn die ook zo hoog?

Heeft iemand trouwens ervaring met bumpers van de site spoilertje.nl?




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev