Advertenties


megane cabrio hoog toerental

Gestart door leon, 19 april 2008, 11:28:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leon

hallo ,ik ben nieuw nieuw hier op het forum, het is trouwens een zeer leuk forum.
na jaren honda te hebben gereden overgegaan naar de megane. en dat bevalt me zeer goed.heb nu zelf een gewone megane en voor de vrouw een cabrio,
maar nu komt mijn vraag de cabrio van 2000   1600   16v op gas lpi, als de motor koud is dan loopt hij stationair onregelmatig tussen de 500 en 2200 toeren schommelend, is demoter warm loopt hij gewoon 700 toeren enloopt dan goed, hij doet dit zowel op benzine als op gas, stappenmotor is schoongemaakt, luchtfilter vervangen,wat zou het nog kunnen zijn.
bedankt voor de reacties.
mvgr  leon

Francois

Heb ik met mijn coupe ook gehad,Gasklephuis eruit gehaald en uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt.Terug erin zetten en dan zal hij het wel weer goed doen.

suc6 ermee

svenmegane

stappenmotoer reinigen helpt niet altijd.
mijn stappenmotor had ik ook gereinigd maar heb hem toch moeten vervangen
;)

Je hebt dus 2 meganes is het dan mogelijk om de stappenmotor eens te wisselen,
dan weet je het zeker

leon

inderdaad . gasklephuis heb ik nog niet schoongemaakt, wilde ik wel doen maar volgens mij heb je daar special gereedschap voor nodig , ik dacht buitentorx als ik het goed zeg, en inderdaad ik kan de andere stappenmotor even gebruiken, als die hetzelfde is , bedankt voor de tips.
mvgr leon

Francois

Ik heb het bij mij zelf met een gewone torx schroevendraaier gedaan, was geen buitentorx.

leon

o ik dacht dat. want als ik de luchtfilter verwijder dacht ik dat ik daar 2 buitentorx zag te zitten, ik zal eens beter kijken.
bedankt alvast

leon

torx dop dat bedoelde ik, ja,
in het weekend even schoonmaken.
mvgr  leon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev