Advertenties


Dakstrip verwijderen

Gestart door Ferdi, 30 januari 2005, 14:25:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

Ik ben van plan dit jaar nog mijn dak aan te pakken... mijn antenne gaat er iig af, maar nu twijvel ik of ik mijn dakstrip ook wil verwijderen en ook gelijk strak te maken... ik heb 1 foto



Zoals ik het nu zie vind ik het mooi, met een lichte twijvel... maar zijn er nog meer foto's van een megane zonder dakstrips?
ik zou graag goede voorbeelden willen hebben voor dat ik besluit er aan te beginnen, zoals ik zei, ik twijvel.......
Wat is jullie mening hierover... en zijn er nadelen bij bijv..?

BVD  :D

berry_p

het schijnt wel heel moeilijk te zijn om te maken.
het dak is namelijk heel dun, als ie tijdens het lassen iets te warm word krijg je een hele golf in het dak.

maar volgens mij ziet het er wel heel strak uit.

wess

ik denk dat het erg mooi zou staan. je auto blijft ook een stuk schoner, het vuil blijft namelijk niet in die groefies liggen. ik had zelf bij mijn coupe de antenne achterop. zag er wel beter uit (alleen daar heb ik een foto van)



en dichtmaken lukt altijd, kom anders eens langs als je je plannen wilt idealiseren. misschien kan ik nog wat voor je beteken :D


Michel Cijs

ik ben altijd huiverig voor dat soort zaken

de groeven zitten er niet voor nix.........werken van het dak etc

het ziet er strak uit maar voor hoelang, het zou mij nix verbazen dat dit vlot gaan scheuren

Ferdi

Wess, ziet er super strak uit... die antenne, maar bedankt voor je aanbieding... maar ik heb hier en daar al mijn contactjes, waar ik het plan al aan heb voorgelegd... en het is te doen...alleen is het moeilijk, maar ik twijfel nog... ik wil graag meer foto's hebben van de voorkant af en de achterkant... Ik heb michel C. en Jan v. H. erover gesproken en die zeiden me dat het je je "lijn" uit je wagen haalt... en de wagen in principe "breekt" maar wil het natuurlijk eerst ff zelf zien.. iedere smaak is anders ?;)

Ferdi

Citaat van: Michel Cijs op 30 januari 2005, 15:32:05
ik ben altijd huiverig voor dat soort zaken

de groeven zitten er niet voor nix.........werken van het dak etc

het ziet er strak uit maar voor hoelang, het zou mij nix verbazen dat dit vlot gaan scheuren

een dak heeft in principe toch niets te lijden?  :-\  :-[

Michel Cijs

#6
 het dak zit in je carrosserie en je carrosserie werkt altijd daarbij is idd het risico aanwezig van golven van het dak



en bij bart waren ze in kleur



ik zie zelf liever dat daar de auto iets gebroken wordt; maar opzich zonder antenne, ruitensproeier en zonnedak oogt het wel lekker strak. Bij een lichte kleur valt het wel wat meer op

Daarnaast ben ik benieuwd hoe ze dit willen doen zonder een groot deel van je auto te spuiten wat je laat het dak nu geheel in de zijkanten overlopen......


Bob

En het risico dat je het gaat zien als het niet goed gebeurd is.

Ferdi

Nu ik idd de foto zie van achter... denk ik persoonlijk niet dat het doorgaat... ?;D
dat valt me tegen.... ?:'( maar dat is mijn smaak he...
misschien dat ik ze idd mee kan spuiten dat vind ik er wel beter uitzien... bedankt Michel ?:D

Ferdi

Citaat van: Bob op 30 januari 2005, 15:43:25
En het risico dat je het gaat zien als het niet goed gebeurd is.

Hoe goed het ook gebeurd is... je gaat het ALTIJD terug zien.. kwestie van elk jaar spuiten denk ik dan....  ;)
maar die discussies zijn hier vaker geweest...  :D

Tuned

spuiter van de gele mini met special paint van een spin had het mij ook voorgesteld om ze dicht te maken geen probleem zou dat zijn ook niet met scheuren maar het moet dan wel heel goed gebeuren ik vind het wel mooi staan

Ferdi

Nu ik er zo van de achterkant op kijk Dave... ben ik er zwaar op afgeknapt...  :'(
Ik heb de spuiter voorgesteld om de dakstrippen te gaan spuiten...  :D
dat lijkt me een stuk beter staan, maar ja dat is mijn smaak he  :D


Bart Van de Sande

Ik vindt het persoonlijk ook heel mooi, heb er ook over nagedacht om het te laten doen maar had een beetje schrik voor het leven van de auto, zodat het zou barsten.
En Michel bij mij waren ze niet gespoten ze waren gewoon zwart nog.

Hier nog een voorbeeld

Tuned

volgens mij moet je ook eens heel goed nadenken of dat wel fijn te spuiten is tis toch rubber wat ook werkt en kans op erafspringen is ook groot,

EyesOnly

Nee als ik zo de foto van die gele zie kan ik alleen maar zeggen....lelijk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev