Advertenties


Clubweekend 2008

Gestart door Reinier Goorden, 10 april 2008, 22:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs


Tim

Ik heb ook een heerlijk weekend gehad! zal zo eens kijken of de foto's een beetje zijn gelukt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Cijs

Citaat van: Michel Cijs op 22 juni 2008, 17:21:19

thuis aangekomen ben ik blij toe dat we dit weekend weg waren, mijn leaseauto is nu letterlijk een golf door een ongelooflijke hagelbui wat ik begreep van de buren met hagelstenen zo groot als tennisballen; ook aan de auto te zien. Gelukkig niet op de seat die er nu knap gepoetst naast staat ;)


http://www.telegraaf.nl/binnenland/4291472/_Noodweer_treft_Gelderland__.html?p=7,1
ARNHEM -  Onweer en hagel hebben zondagmiddag rond twee uur veel schade aangericht in Arnhem en omgeving en andere gebieden in het oosten van het land. De centrales van politie en brandweer hadden hun handen vol aan schademeldingen. Dat meldde de politie zondag.
Volgens weerinstituut KNMI ging het een aantal uren flink tekeer op de lijn Eindhoven-Arnhem-Emmen. Het buienfront, met hagel en windstoten tot 90 kilometer per uur, trok over het oosten van het land. In Limburg was het rond drie uur in de middag nog tegen de 30 graden. Na de buien zal het daar snel afkoelen.

Het westen van land heeft last van behoorlijk harde wind rond kracht 7, waarschuwde het KNMI, dat blijft voorlopig zo. Watersporters moeten uitkijken. Tijdens het noodweer rond Arnhem kwamen hagelstenen zo groot als pingpongballen naar beneden. De hagelstenen hadden volgens het KNMI een omvang van drie à vier centimeter. Talloze auto's raakten daardoor beschadigd. Ook ontstond er veel wateroverlast. Blikseminslag en windstoten veroorzaakten omgevallen bomen.

Volgens de ANWB heeft een groot gebied tussen Arnhem-Nijmegen en Apeldoorn tot aan Twenthe last van het noodweer. In Eibergen sloegen hagelstenen zelfs autoruiten stuk. Op verschillende rijkswegen staan inmiddels kilometerslange files. Volgens de politie hebben zich geen ernstige persoonlijke ongelukken voorgedaan. Ook ernstige verkeersongelukken zijn nog niet gemeld.

De N18, de hoofdverbindingsweg tussen Twente en de Achterhoek, is al urenlang afgesloten omdat er bomen zijn omgewaaid. Volgens een woordvoerder van de politie duurt het zeker nog tot half tien zondagavond voordat de weg weer wordt vrijgegeven. Veel wegen in Gelderland zijn veranderd in een bladerdek waardoor het verkeer rustig moet rijden.

Michel Cijs

en een (iets ingekort - 4 minuten) rondje ring door een van onze symphatisanten + bijrijders op tape ;)

http://www.youtube.com/watch?v=a2hgN08I1fY

Paultje

http://www.mijnalbum.nl/Album=CLHLZUXD

Mijn foto's. Zijn er dit jaar niet zoveel. Maar wilde wel even zeggen dat ik een top weekend heb gehad. echt waar. ben alleen beetje beetje gaar en rood.... Dus dat is opzich wel tegenstrijdig.... Beetje well-done van binnen en rare van buiten.
snappie

sebastiaan

Het was een geslaagd weekend...
Lekker gegeten, mooi voetbal (  8)7 )
Mooie auto's en weer!...
Je hebt idd geluk gehad Michel, we hoorde het op het nieuws !-!
De foto's komen morgen, hier een paar (onbewerkte).

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D







Patrick

Zo, wij zijn ook alweer een tijdje thuis.
Het was weer een super weekend !-!
volgend jaar weer Y

matthew

Zo wij hebben erg leuk en gezellig weekend gehad. Y
Veel mooie auto`s voorbij zien komen, en ik een rondje ring meegemaakt met jochem  :)

foto`s komen er aan zijn aan het laden.

rs50jochem

Leuke foto's.. Enne Michel.. Perfect gemonteerd man..!!

matthew


Dennis Postma

Hey allemaal.

Ook wij zijn gisteren weer veilig thuis gekomen. We hebben een fantastisch goed weekend gehad. De beelden zijn ook goed gelukt. Zal deze week eens ff het een en ander in elkaar knutselen.  !-!

Michel Cijs

mooie foto's mannen

en dit zien we natuurlijk graag.........


meerdere malen dank aan beiden, hij ziet er weer keurig uit Y

rs50jochem

Ja, idd. dat zijn de beelden die we graag zien.. Y
Ik begin ze nog liever te zien dan al die mensen die zelfs de Megane vies thuis laten staan tijdens een clubweekend..  :x  :?  :x

Reinier Goorden

Het was weer een heerlijk weekendje. Heb er ook weer van genoten. Zal later vandaag de foto's er eens opgooien.
Las net wel minder nieuws. Paskal Morrien, de bedenker van ringworld.nl, waar ik veel info vandaan haalde, heeft toch ergens de controle over de speedster verloren.
Gelukkig heeft hij zelf niks opgelopen.

peterachterop

#149
Citaat van: Michel Cijs op 23 juni 2008, 12:12:31
mooie foto's mannen

en dit zien we natuurlijk graag.........
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFXL8I7T.jpg

meerdere malen dank aan beiden, hij ziet er weer keurig uit Y

Las al op t seat online forum dat t stappenplan was uitgevoerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev