Advertenties


Paikey's Coupe on air

Gestart door paikey, 8 april 2008, 18:57:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

Deze week van laurens een mooi lederen intrieur over kunne kopen en dat er vandaag maar ingezet met behulp van me vader natuurlijk want anders
was er weining van terecht gekomen denk ik o-) dus pa,bedankt weer bij deze!
De deur panelen doen we wat later omdat we dat nie te overgehaast willen doen mar dat gaat ook helemaal goed komen!

Hier wat fototjes:

oude intrieur:


geen intrieur :D:


nieuwe stoelen:


Nieuwe achterbank:

paikey

Vandaag weer een productief dag je achter de rug.
Bij mijn devil-eyes koplampe was er na 2 weken mee gerede te hebbe een LED kapot :?.....kan gebeuren,kreeg nieuwe
en ook daarbij het zelfde geval alleen waren er tot op vandaag in de 1ne koplamp 2 LED's kapot en in de andere 3 l- dus was het zat
en heb ze terug gebracht naar de winkel en heb een tegoed bon gehad die ik mooi kan bij legen voor me nieuwe DVD speler en andere schermpjes. ;)
Dus vandaag met me pa maar weer de lampe gewisseld en weer de oude vertrouwde angel-eyes er weer terug in gezet !-!
ook gelijk de xenon over gezet natuurlijk:



OOk hebben we gelijk nu de bumper er toch afmoes even de mistlampe weer eens aangesloten:



Ook heb ik nog even de auto gewasse (was lekker weer) nu zie je alleen de deuken van het noodweer van afgelopen week wel beter,
heb geprobeert er een foto van te maken (motorkap+scheur in de ruit) op het dak was moeilijk een foto te maken.


paikey

Hier ook weer een update die ik liever achterwegen had gelaten maar post het hier toch maar even.
Ik vind zelf dat ik nog al lekker bezig ben om eer een schade auto van te maken.....rij net me voorbumper naar de kl*te
aan de onderkant helemaal doormidden.
Dus het is nu wel duidelijk waar het geld van me koplampen naartoe gaat!




paikey

Ook weer ff een update van mijn kant,ondertussen weer wat kleine dinge gebeurt aan de auto;
Zo is me bolide weer helemaal deuk vrij en is de voorbumper weer aan elkaar gekleid en de diepen dikke kras op me achterklep weer gemaakt.
van deze gelegenheid ook gelijk gebruik gemaakt om me
ruitensproeiers op de motorkap weg te hallen en me dak hemel van een andere kleur te voorzien (wat achteraf gezien
beter bekleed kan/gaat worde)
Ook heb ik een rijdje gelede me hoedenplank een andere kleur gegeven en dit gaat wel goed  !-!

Hierbij nog even wat fototjes;

bumper en motorkap;


dakhemel;


hoedenplank;


achterklepje;


totaal plaatje;

paikey

Hier ook weer even een updateje van mijn kant,
zoals sommigen al wel gezien hebben heb ik sinds een tijdje een motorkap bra op de megane.
Die heb ik van mariska over kunnen nemen,hierhij even wat fototjes. o-)



Ook heb ik sinds gistere een ander kleurtje op me dak,vind het zelf wel geslaagt! Y
Hier ook wat fototjes en nog wat van het geheel:





paikey

Hierbij mijn laatste nieuwe update voor dit jaar  Y
Gisteren zijn me nieuwe winter velgen gemonteerd,en tussen de buien
door toch maar even wat foto's gemaakt  !-!







Omdat er all seasons bande om liggen kunne ze ook in de zomer gebruikt worde,
voor de afwisseling  :D

paikey

nou ik heb ook weer een lading pech over me heen gehad......auto staat weer bij de garage. l-
Deze keer ivm een aanrijding met een kat....met als gevollig dat me voorbumper kapot is (op meerdere plaatsen gescheurd) en me achter bumper
op 1 plaats is gescheurd.
Nu word er morge naar gekeken of deze gemaakt kunne worde,zo niet (wat heel waarscheinlijk is omdat ze al een keer zijn gemaakt) zullen er
2 nieuwe bumpers gaan komen.
Wel weer een V-style achterbumper maar waarscheinlijk een andere voorbumper....

Gelukkig in dit verhaal is dat de verzekering alles vergoed !-!

paikey

Deze winter toch nog een kleine up-date.
namelijk een nieuwe head-unit voor de coupe.
Hierbij wat foto's:






paikey

Nu het nieuwe meeting seizoen er weer aan zit te komen,toch de auto maar weer laten repareren nadat ik voor de winter een kat
voor me bumper tegen kwam.
Gelijk nog wat andere dingen veranderd:heb er nieuwe uitlaat stukken opzitten omdat er 1 van de 2 ging roeste....en dat is ook geen
gezicht.
De grootste up-date komt pas na 11 april op me project pagina dus wie het wil zien moet maar naar de openinges meeting komen in
nijkerk  o-)

Hierbij nog wat foto's

Voor:


NA:



uitlaat:



paikey

#24
Het is inmiddels 11 april geweest en zal ook de mensen die niet naar nijkerk zijn geweest onhouden van me nieuwe up-date.
Heb namelijk de velgen een kleurtje laten geven,en vind het zelf vrij goed geslaagt.
Foto's zegen meer als woorde dus bij deze wat foto's.








paikey

#25
niet echt een up-date vanaf hier maar wel even de tijd gevonde om eindelijk even dat filmpje te maken  ;)
Op dit filmpje is de hoofd rede dat ik niet lager kan met me coupe... :neen:


paikey

#26
Van uit mijn kant ook weer even een up-date  :afro:
Na heeeel lang zoeken en heeel lang sparen heb ik eindelijk iets aan kunne schaffen wat ik al heeel lang wil.
Na heel wat rond bellen in nederland en belgië ben ik toch op de niet verwachte manier bij iemand geraakt in belgië (naast brussel)
die voor mij de uitdaging aan wou gaan _o_
In april ben ik naar die beste man gerede om het een en ander te bespreken en een afspraak gemaakt voor 10 augustus  l-
Die tijd heb ik mooi nog even kunnne sparen voor de grote ingreep!
drie weken terug was het eindelijk 10 augustus en ging de auto onder het mes,2 weken lang!
Na wat tegenslagen en wat problemen met de torsi-as was het de beste man toch gelukt!
Heel de wagen is voorzien van een air-ride installatie  _o_
Wat eerst niet mogelijk was in nederland heeft deze man het in belgië wel voor elkaar weten te krijgen,deze vakman heeft heel de achter
ophanging veranderd ivm de torsi-as wat netjes is gelukt!

Dit is net wat de auto nodig had en dat bleek wel op de eerste meeting vandaag,ben gelijk in de prijzen gevallen voor "best of show".

Hierbij natuurlijk de nodige foto's





Joey wa toch even de strijd aan gaan





paikey

hier weer even een updateje van mijn kant.
omdat het air ride systeem in me rezervewiel bak ligt moest ook al
me audio eruit...... ;(
Natuurlijk was dit achteraf een mooie rede om er weer wat anders van te maken  !-!
Zo gezegd zo gedaan....paar weken met me vader aan het knutselen geweest en zie hier
het resultaat,al is het nog niet helemaal 100% af.





vandaag nog een shootje gedaan met de megane,hierbij wat foto's:






me standaard rijhoogte normaal(lijkt op de foto lager dan dat het is.)





paikey

#28
Hierbij weer even wat bij gewerkt wat er is veranders voor het nieuwe meeting seizoen 2011  !-!

Aller eerst en me voorbumper weer eens opnieuw gerpoten ivm een overstekend hekwerk deze winter.
daarbij zijn ook me led mistlapen kapot gegaan en daar voor in de plaats weer nieuwe bestelt.
Dit maal door mistlampen met een dubbele functie:

Dagrijverlichting doormiddel van een H3 led lamp:


En blauwe angel eyes (show only)


Gelijk met die verlichting ook maar LED achterlichten besteld;

Gewoon achterlicht in ster vorm;


Gewoon licht + remlicht (zeer fel,ook overdag)


Verder heb ik ik ook nog een ultra dunne snap-off naaf gekocht.
En heb ik ook maar gelijk het intrieur een beetje aan gepast
En als je dat combineerd krijg je dit o-);


Hier nog wat foto's van het intrieur. (Deur panelen lijken in de zon wat grijs 8)7 maar zijn echt zwart!)









ook het stuur maar in het "thema" gefixt;





Nog ff een totaal plaatje:




Op HOW;



En dit was het weer even !-!  o-)

paikey

Vandaag weer een beetje bezig geweest,dit maal omdat me voorbumper los was geklapt.....
Gistere met een kapote bumper en los mistlicht toch op Gronau gestaan.
Maar vandaag toch de energie en hulp bij elkaar gezocht om het te maken,ook omdat de bumper er af moest
de koplampen er maar beter in gezet want die zitten al een tijdje niet naar me zin.



Uiteraard geen krik nodig  o-)



Uiteindelijk tussen de buie door alles weer netjes gekregen.
Dit door middel van me zijschermen een dikke 1,5cm te verbreden waardoor
me lampen beter passen en tot mijn verbaazing de bumper ook!  :afro:
Er is alleen wel een mistlamp gesneuvelt vandaag.....dus daar word morge een nieuwe
voor besteld samen met fellere blauwe leds om erin te maken zodat ze overdag ook te zien zijn hoop ik  ;)



Ook vond me maat me motorruim wat smerig (waar ik hem geen ongelijk ik kon geven :x)
Deze heeft hij met een doekje en WD40 weer een stukje schoner gekregen  _o_ dus bedankt hiervoor  !-!



Dan is er uiteraard ook nog een update;
Voor de meetings waar het kan heb ik een extrene voeding gekocht
zodat we heel de dag muziek en films kunne afspelen  :D



De aansluitingen hiervoor worde binnekort even netjes gemaakt,gelijk met een nieuw mistlicht l-

Dit was het weer even  --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev