Advertenties

Linker koplamp automatische/handmatige hoogte verstelling.

Gestart door Zakaria, 8 april 2008, 16:26:55

Vorige topic - Volgende topic

Zakaria

Hallo renault forummers  _o_,

Ik heb zo juist gekeken bij de linker koplamp dat er géén hoogte verstelling in gemonteerd zat, en wat blijkt nu dat die gewoon €81ex euro kost bij de dealer!  l- Verschrikkelijk duur, kan ik één nieuwe koplamp van kopen.

Weet iemand een oplossing? Het is een Renault Megane Dynamic Comfort model 2004

Ik kan ook nergens de handmatige verstelling vinden?? Want de lichten staan erg laag!

Alvast bedankt.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Echt waar? Blij om dat te horen, voor hoeveel doe je hem precies weg? Want kan jij hem dan opsturen of? Want ik woon zelf in Breda.

Ook de handmatige verstelling doe je met dat motortje? Oké, maar het is niet zo dat je het met een schroevendraaier zelf de hoogte kan bepalen? Want ik vind zelf dat ze orgineel nog wat laag staan.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Oke en dat zit aan de elektrisch motortje verwerkt. Want ik heb gekeken je kan moeilijk alles zien!

Zakaria

Aah kijk dat is duidelijk, morgen een kijkje nemen!

Zakaria

Jeetje wat een verschil ik had al zn vermoede dat onderdelen vele male duurder zijn geworden.

Marc H.

Ik begrijp niet helemaal waarom er in de linker koplamp geen stelmotor zit en in de rechter wel. Is dat bij alle M2's het geval?

Groeten, Marc.

Zakaria

Hallo heren,

Ik heb vandaag een elekrische koplamp motor gemonteerd, de probleem is ik krijg de binnen kast van de koplamp niet omhoog! Hij blijft gewoon staan terwijl mij motor wel functioneerd? Weet iemand een oplossing?

Zakaria

Citaat van: Remko de W. op 11 juni 2008, 21:35:05
het pieletje moet er wel goed ingemonteerd/geschoven worden he,
anders zal ie niet werken...

Ja daar dacht ik ook al aan, ik draai hem een klein slag om en dan zit die vast geklikt. Maar moet dat pieletje uitgeschoven zijn of juist niet?

matthew

je kunt het beste het dimlicht eruit halen en dan kun je het binnenwerk met 1 vinger naar je toe trekken terwijl je dan het piieletje van de stelmotor er in schuifd en dan vast draaid/klikt.

Zakaria

Citaat van: matthew op 11 juni 2008, 23:49:01
je kunt het beste het dimlicht eruit halen en dan kun je het binnenwerk met 1 vinger naar je toe trekken terwijl je dan het piieletje van de stelmotor er in schuifd en dan vast draaid/klikt.

Jaa is gelukt super bedankt met een paar kraswonden aan mij handen ahaha.

matthew

Ja kraswonden ben ik al gewend van op het werk ,want je hebt een zee van ruimte  :neen:

Maar mooi dat het allemaal is gelukt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev