Advertenties


motortje verlichting

Gestart door erdeje, 8 april 2008, 15:33:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erdeje

hallo hallo,

het volgende probleempje doet zich voor bij mijn megane 1.6 16v...

Ik heb al een tijdje xenon verlichting erin gezet, maar nu doet de knop (of motortje) het niet meer
die de lampen hoog en laag kunnen zetten...
ze doen het beide niet meer. ik zat zelf aan een zekering te denken omdat ze het beide niet meer doen.
maar geloof niet dat dat het probleem is. Het is nogal een irritatie op de wegen aangezien hij vrij hoog staat.
Heeft iemand van jullie een idee waar ik zou moeten kijken of moeten proberen om het verhelpen?

groetjes rick

cabriolet

heb je nog standaard koplampen erin ??

erdeje

jep koplampen zijn nog steeds origineel. en na het plaatsen van de Xenon deed ie het ook nog een tijdje, maar nu niet meer... heb wel een electr. probleempje gehad tijdje terug, miss dat het daar iets mee te maken kan hebben.

Over welke stekkertjes heb je het dan?? die achter de koplampen zelf zitten?

gr

erdeje

klopt! waar zit dat stelmotortje dan??

erdeje

de beide stekkers zitten er goed in.. maar probleem bestaat nog steeds! zijn er nog meer opties waar ik op kan controleren??
of zit er ergens een apparte zekering? en welke zekering zitten deze motortjes?

groet

erdeje

heb alleen naar de stekker gekeken die op het motortje zit. komen 3 draden uit geloof ik. moet er nog een andere stekkertje zijn dan? hoever moet ik in de koplamp hiervoor dan?

thanks voor je hulp trouwens!

erdeje

alle stekkers zitten er gewoon in! zowel bij het wieltje als aan de motortjes zelf :S
laatste opties??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev