Advertenties


knipperlichten!

Gestart door ColdFusion, 8 april 2008, 11:24:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ColdFusion

Hallo Meganers,

Ik heb het forum afgespeurd via de zoekfunctie op heldere knipperlichten! Ben er niet helemaal wijzer van geworden! Dus daarom dit topic.

Mijn eerste vraag is waar kan ik heldere knipperlichten kopen/bestellen? Zijn er nog verschillende soorten?

Mijn tweede vraag is hoe krijg je de rubbere omlijsting van de huidige knipperlichten van het zijscherm af? ik wil daarbij niet de lak beschadigen! Verder vraag ik mij af of er geen kleurverschil ontstaat zodat de belettering van 1.6 16v nog steeds zichtbaar is!

Ik hoop dat mijn vragen duidelijk zijn haha!

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn

Benjamin Renon

Ik neem aan dat je zij-knipperlichten bedoeld?

Die zou je via de clubsponsoren kunnen krijgen, maar ik bijv ebay. Je hebt hier verschillende varianten van. Zo heb je smoke/wit en helemaal helder.
Bij mijn 1.6e was het een kwestie van je een schroevendraaiertje in een uitsparing van het glaasje steken en voorzichtig op en neer bewegen totdat het glaasje uit je zij-scherm klikt. Let er wel op dat dit soms moeizaam kan gaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ColdFusion

Het glaasje zelf er uit krijgen is geen probleem, daar was ik al in geslaagd! (het gaat trouwens over de zijknipperlichten ja) Maar ik wil de rubbere omlijsting er ook afhalen en vervangen voor rubbere omlijstingen van de 5deurs megane (zodat de motorinhoud-aanduiding weg is).


paikey

ik heb het het zelfde gedaan als benjamin met een schroeven draaiertje,toen kwam het glasje los.
Het rubbertje van die knipperlichten krijg je er af door met nagels of iets duns wat je lak niet beschadicht achter het rubber te komen er er zo afgeklikt je kan ook probeert via de binnekant waar eerst je glasje zat met een schoevendraaiertje dat wil misschien ook wel helpen.
Zelf heb ik de letter weg gehaald doormiddel de letter er af te zagen en die rubbertjes van kant verwisseld zodat de boven kant netjes is en aan de onderkant zie je er nix van !-!

ColdFusion

super bedankt voor de snelle uitleg, toevallig nog ergens waar ik ze kan bestellen?

alvast bedankt,

Groeten,

Martijn

paikey

gewoon bij de dicht bij zijnde autostyle dealer.
Daar hebben ze hele heldere en zwarte (die ik heb)
Voor 17,95 euro heb je een setje.

(tip: koop er gelijk vergroomde lapjes bij,vooral als je hele heldere hebt)

ColdFusion

Citaat van: paikey op  8 april 2008, 14:59:24
gewoon bij de dicht bij zijnde autostyle dealer.
Daar hebben ze hele heldere en zwarte (die ik heb)
Voor 17,95 euro heb je een setje.

(tip: koop er gelijk vergroomde lapjes bij,vooral als je hele heldere hebt)

zijn ze dan universeel?  :? of moet ik duidelijk vragen naar de megane coupe model?  :? :?

paikey

je moet wel naar het megane coupe model vragen en dan denk ik dat ze er het autostyle boek bij hallen en dan op pagina 151 staan 4 verschillende modelen !-!

ColdFusion

Citaat van: paikey op  8 april 2008, 16:12:12
je moet wel naar het megane coupe model vragen en dan denk ik dat ze er het autostyle boek bij hallen en dan op pagina 151 staan 4 verschillende modelen !-!


super dan ga ik vanmiddag even langs een autostyle dealer!  :P

paikey

Toppie,hou ons op de hoogte   !-!

ColdFusion

nou heb heldere besteld, volgende week komen ze binnen! (dat is wel minder dat ze besteld moeten worden :() :D

Klaas

dat is vaker zo.. bestellen.. heb je er ook gelijk zilver bubjes bij besteld dan? oranje lampjes met een zilver laagje..  !-!

ColdFusion

Citaat van: Klaas Jans op  8 april 2008, 17:53:42
dat is vaker zo.. bestellen.. heb je er ook gelijk zilver bubjes bij besteld dan? oranje lampjes met een zilver laagje..  !-!

de man vertelde me dat deze niet nodig waren bij deze, maar die had hij wel op voorraad mocht het wel zo zijn! dus komt goed !-!

ColdFusion

week verder, heeft die knakker ze waarschijnlijk niet besteld  l-!

sjoerd

jezus zijn die dingen al zo duur op vandaag?
ik heb er toen der tijd 5 euri voor betaald

wat paikey zegt kun je inderdaad doen door dat 1.6 eraf te halen en dan vlak maken en omdraaien, alleen ik had toen ook een zwart lijstje erom zitten bij de nieuwe knipperlichten dus was een kwestie van de oude eraf, nieuwe erop en dan ff het 1,6 wegpoetsen met wat wasbenzine, helemaal strak

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev